جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
تحلیل | فردین سلطانی | boursivared
۱۴:۰۳:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

یه سریا هم تفکرشون اینه اقا جنگ تموم شد، چرا؟! چون بمباران نداریم چون تیر و تفنگی شلیک نمیشود!!! اما فارغ از اینکه با یک مذاکره متزلزل همواره پول بلوکه ای هم ازاد شود به جای کش به ما تصمیم گرفتند یا جنس یا اقلام خوراکی بدهند… حال غیرعملیاتی شدن پتروشیمی ها،ضرر بالای 100 میلیاردی جنگ،… رو از کجا باید تامین کنیم، تنگه هرمز هم بدون عوارض به مدار برمیگرده! پی نوشت: من صرفا بلند بلند فکر میکنم،نشخوار ذهنی بنده! @boursivared

فالورها 53008
تاثیر (Imp) 6513.0
بازدید 6513
تعامل (Eng) 225.0
لیست اخبار