📚#گزارشها #خاور در دوره 12 ماهه 87 ریال سود ب ازای هر سهم محقق کرد. #افق در دوره 12 ماهه ب ازای هرسهم 4.330 ریال سود محقق کرد. @pishgoo404
-
دانیک با این قیمت دلار به نظرم شنبه املاکی ها صف خرید باز بشن
-
نسیم بورس
#افق #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) شرکت #فروشگاه_های_زنجیره_ای_افق_کوروش •️ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 4,331 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 135 درصد افزایش داشته است. •️ «افق» با سرمایه ثبت شده 30,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 129,922,298 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 116,659,103 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 176 درصد رشد داشته است. 🆔@nasim_burse
-
نسیم بورس
#ختور #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #رادیاتور_ایران •️ شرکت رادیاتور ایران در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 692 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 77 درصد افزایش داشته است. •️ «ختور» با سرمایه ثبت شده 7,350,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 5,087,096 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 5,616,156 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 240 درصد رشد داشته است.
-
سصوفی البته سصوفی همیشه بیشترین اصلاحاتش در زمستان صورت گرفته…جهش هاش در اواخربهارتااواسط تابستان…ولی درکل سهمی هست که باتوجه به سودتقسیمیش ارزش سرمایه گذاری رو داره…
-
نسیم بورس
🚨 خودروهایی که روی دست ایران خودرو ماند! 🔹بر اساس پیگیری ها از منابع مطلع، از تاریخ 31 خرداد تا پایان روز 2 تیرماه در طرح سیزدهمین اولویت بندی، حدود 800 نفر اقدام به واریز وجه و عقد قرارداد کرده بودند. 🔹اما تا امروز، 3 تیرماه ساعت 16، مجموع واریزی ها به حدود 1100 نفر رسیده است. 📌 بخش قابل توجهی از متقاضیان به دلیل عدم استقبال از برخی خودروها، اقدام به تکمیل وجه و نهایی کردن قرارداد نکرده اند؛ موضوعی که باعث شده بخشی از ظرفیت عرضه شده همچنان بدون مشتری بماند. 🆔@nasim_burse
-
ارزش مسکن با این قیمت دلار به نظرم املاکی ها صف خرید باز بشن
-
دپارتمان بورس
خریدهای #صف_به_صف این هفته ؛ #شبندر ؛ خرید از #صف_فروش 3شنبه 4شنبه ؛ چهارمین #صف_خرید برتر✔️ مستند 👇 https://t.me/departeman_ir/38856
-
داریوش قربانی
شستا جالبه شستا رشد کرد 00000اونم 70درصد
-
سصوفی امسال سصوفی سه رانده 6 هزارتومنی حرکت میکنه اولیش رو زد…دومی رو هم تو همین داغی بازار میره..ولی سومی رو میذاره شش ماه دوم سال…مابین این داستان اصلاح هم داره البته…اینو باتوجه به قیمتی که برای بازگشایی تعیین کرد حدس میزنم
-
M.Naghdi
#وبملت در پاسخ به سوال: چرا علیرغم افزایش سود بانکی پس از برجام . . . مباحث علمی و به خصوص تکنیکال چندان در بورس ایران معنا و مفهوم ندارد. همچنانکه اثر اخبار و تحولات سیاسی پیرامون ایران بر کل اقتصاد و به خصوص بر بورس بیشتر است. در عین حال و در اینخصوص در پاسخ به سوال به نظرم از دو موضوع نمی توان چشم پوشی کرد: 1- کاهش انتظارات تورمی حاصل از برجام 2- از انجاییکه اساس بورس خرید و فروش فرصتهای اتی است، تحلیل کلیت بازار در ان زمان این بود که تاثیر "افزایش نرخ بهره بانکی" به مراتب کمتر از "کاهش انتظارات تورمی" در ارزش بازار سهام بانکی خواهد بود. و البته سایر تحولات تاثرگذار در سه ماهه پایانی سال 94 باعث شد سهام بانکی چندان تاثیر مورد انتظار از برجام را به خود نبیند. موفق و پیروز باشید