جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۴:۱۳:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر وقتی همه xrp رو سیگنال میکردند روی 3 دلار ما سیگنال یک دلاری و هفتاد سنتی دادیم مثل الان عیار که همه میفرمایند بخرید و بنده 31000 و 27000 تومن رو به وضوح در چارت عیار میبینم

لیست اخبار