🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @Aloobours
-
حامد حامدی
اهرم انشالله اگر بازار صف خرید باشد ضستا 4044 و 4045 ریسک کمتری دارند و عالی می باشد البته به نظر من شنبه با مثبت بالا باز میشود و برای کسانی که دیروز خریدند عالی می باشد و شاید فردا نوسان مثبت کمی داشته باشد اگر صف خرید سنگین تا اخر بازار ماند میتوان خرید برای سود یک شنبه کسانی که الان ندارند پیشنهاد خرید اخر بازار شنبه را میدهم تا صبح شنبه هیچ توصیه ای به خرید نمیباشد نظر شخصی
-
وپاسار دوستان بانک پاسارگاد بانک پرسود وپرکاریه وارزشمنده ولی سهامش بیش از گروهش رشد کرده ودیگه صفهای خرید مثل قبل نیست به نظر من باید سیو سود کرد نه به خاطر ده درصد طمع کرد این سهم حتماً باید اطلاح کنه وگرنه اصلاً با این قیمت ها ارزنده نیست
-
کانال حاج علی
#لابسا #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #ابسال •️ شرکت ابسال طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 2,156,774 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 192 درصد رشد داشته است. •️ لابسا با سرمایه ثبت شده 4,860,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 6,123,518 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است.
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلااااااااااااام و درووووووووووووووووووووووود واقعاً ؛ وقتی قیمت هر سهم وساپا تقریباً 7000 ریال (هفتصد تومان) می باشد، چرااااااااا خودرو و خساپا نباشند؟ ( واقعاً چرااااااااا ؟ با یک افشا جانانه قابل دسترس می باشد.)
-
عدنان جعاوله
فزر چند رو ز پیش عرض کردم انس نقره می تونه به 40 برسه
-
عباس ناوبران
لپیام امیدوارم از شنبه قفلی بره بالا حقیقتا خیلی خیلی عقب مونده از بازار با این ارزش دارایی مالکیت 43 درصدی بر لازما افزایش سنگین سرمایه از تجدید که بالای 30 هزار درصد باید باشد اینقدر ا زار و ا ذیت نکنید دیگه این سهامدار را پارسال فکر کنم 8500 تومن بود الان با گذشت این همه مدت و این همه رشد دلار و این همه رشد شاخص قیمت سهم 4400 خداوکیلی گر یه اصلی را برای سهامداران لپیام باید کرد حقیقتا
-
heydar
#بپویا 6همت و711میلیارد ارزش بازاربپویا
-
فرزاد
#شلرد #شپدیس 🌱📉تداوم فشار نزولی بر بازار جهانی اوره بازار جهانی اوره همچنان در مسیر نزولی قرار دارد و عوامل جدید نیز از کاهش قیمت ها حمایت می کنند. ◀️مهم ترین تحولات اخیر: 🇨🇳چین بار دیگر قیمت های مرجع صادراتی خود را کاهش داد؛ اقدامی که فشار بیشتری بر قیمت های جهانی وارد کرده و انتظارات نزولی را تقویت کرده است. 🇺🇸همچنین بر اساس مجوز صادرشده از سوی دولت امریکا، خریداران می توانند تا 21 اگوست برای خرید اوره ایران از دلار امریکا استفاده کنند؛ موضوعی که می تواند دسترسی بخشی از مشتریان به اوره ایران را تسهیل کند. 📊 این تحولات در شرایطی رخ می دهد که بازار پیش تر نیز تحت تاثیر: 🔹کاهش تقاضا در برخی بازارهای مصرف 🔹افت قیمت های پیشنهادی در اسیا 🔹رقابت شدید میان صادرکنندگان قرار داشت. ⚠️ در مجموع، کاهش قیمت های چین و تسهیل نسبی شرایط خرید اوره ایران نشان می دهد عرضه در بازار همچنان فراوان است و فعلاً چشم انداز کوتاه مدت بازار به نفع خریداران باقی مانده است.
-
خساپا قیمت تابلو وساپا الان 720 تومان هست اشتباه تایپ بود.
-
بورس ایران
#زپارس 218 ریال سود تقسیم کرد