جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ولگردِ تاریکی | stray_darkness
۱۳:۲۵:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شاخص_بورس #وبملت #شستا دیروز رفته بودم چنتا شعبه بانکی . دیدیم یه عده اومدن پولاشون سپرده 25 تا 30درصد بکنن . اتفاقا صف نسبتا طولانی هم بود .حدودا از 3 تا 7 میلیارد پول داشتن اما رییس بانک قبول نمی کرد و میگفت سود های بانکی طبق ابلاغیه بانک مرکزی کم شده . انشالله که همینطور ی که میگفت باشه . اما فک کنم دولت دوباره نقشه کشیده دلار و سکه رو بالا ببره . اگه کسی پولشو تو بانک نذاره حتما میره سکه و دلار میخره و خونه بقدری گرون شده که با این پولا کسی سمتش نمیره .. بورس هم مثه یه گربه گشنه میمونه که گوشت لخمو رو بهش بدی برات به امانت نگه داره… یعنی انگاری ما نباید هیچ وقت حتی بود ارامش رو حتی برای یک روز ببینیم… ای کاش تو بورکینافاسو بدنیا اومده بود م

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار