جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ا د | aidi1354
۱۴:۵۴:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خزامیا نکته زجراور ماجرا همین گزارش اخر شرکت هست که ادم احساس میکنه هیچ ارزشی برای سهامدار قایل نیستند و به راحتی حقوق انها را ضایع می کنند. اعتماد از بین رفته به این سهم رو نمیشه به سادگی دوباره به دست اورد.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار