جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| koorosh.artam
۱۴:۵۲:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

عیار دوست خوب من وقتی ارزش دلار پایین میاد یعنی ارزش ریال بالا میره پس حتی اگر وارد بورس هم نمیشوید ریال بهتر از دلار و طلا هست لااقل صندوق داشته باشید که ماهی 8 درصد بدون رسیک سود میکنید مثل پیشرو و اتیه و تضمین پر سود باشید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار