جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۱۴:۵۴:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شاخص_بورس ایا کسی مثل من به دلار بالاتر و طلایی که در کوتاه مدت به رشد دلار محل نزاره فکر کرده؟! دلار بعد برداشته شدن محاصره و کاهش ریسک ها و واقعی شدن مشکلات عدیده داخل و بالطبع استارت خوردن تقاضای انباشته صنعتی بالا میره ولی طلا در کوتاه مدت بخاطر ضعف تقاضا ،وبهتره بگیم سرکوب تقاضا بواسطه همین نگاه مدنی زاده در واقعی شدن نرخ سپرده کوتاه مدت که بنظر من درسته و اثرش روی بازار فقط در حد خطای محاسباتی سهامداران خواهد بود مثل همیشه..طلا به رشد دلار در مقاطعی محل نزاره و بره روی اعصاب عیاریون..سوال میپرسند انس داره میریزه ایا طلا و بفروشیم و تتر بخریم؟ بنظر من اشتباهه،،فروش طلا اشتباه اما اگه مازاد در سبد دارین فروش پله ای وتبدیل به سهام سود محور بزرگ و بنیادی و دلاری بهتر از خود تتر خواهد بود..اگه در شرایطی مثل دولت رییسی بودیم که فاصله ارز ازاد با شرکت ها حداقل 50 درصد بود این پیشنهاد مردود بود اما الان اینطور نیست و همتی است که حتی سعی میکنه ارز ازاد و به ارز شرکتها نزدیک وحتی تک نرخی کنه..پس خرید سهامی مثل فملی و سهام دلاری و حتی اهرمی مثل دو ایکس که بخش بزرگی از سبدش سهام بزرگ دلاری است بهتره..اما خرید پله ای..در مورد خرید اهرمی در این مقطع باید کار بلد باشی..اگه نمیتونین مثلا فسبزوار بخرین، یا فصبا،یا فملی،یا فرود،،از پتروشیمی ها نگفتم با اینکه روشون مثبت هستم فقط بخاطر اسیب جنگ و باید گزارشات بهار بیاد و اثر اون گزارشات چه به منفی و چه مثبت تخلیه بشه..نسبت به اینده بازار سهام کماکان مثبت هستم،در کوتاه مدت هر اصلاحی و منطقی و فرصت ورود پله ای میبینم..حتی اگه بازار اصلاح نکنه و در ادامه اخرین روز کاری مثبت ادامه پیدا کنه بعد چن روز مثبت مجدد میتونه عرضه ها زیاد بشه..بازار از الان تا سه ماه نوسانی در جهت روند صعودی تا رالی بعد میره واسه بعد 60 روز تفاهم و نیمه دوم سال که اگه توافق قویتر ادامه پیدا کنه که همه میدونیم هیچ بازاری به سهام نمیرسه اما اگه مجدد تنش و تهدید و دعوا همان روند صعودی با تاخیر میتونه اتفاق بیفته..ارزش سهام خیلی از ارزش ذاتی دوره و الان چون بازار رو فقط بر پایه سودسازی تحلیل میکنند،در اینده روزی میاد که سهام با ارزش خالص دارایی تحلیل بشن که اونجا شاخص اعدادی و میبینه که گفتنش الان درست نیست.انشاا خیره

لیست اخبار