وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم
-
حگردش شنبه از منفی میره به صف خرید
-
💰 #بورس با رانتیاب 💥
شب قبل بازگشایی بورس ، بهتون #وبملت و #دارایکم رو بصورت چارتی رانتی خدمتتون گفتیم بخرید که هردو ( در کنار دیگر سهامی که عرض شد ) سهم بالای 80 90 درصدی سود داد 😍💥 #دارایکم همانطور که مشخصه در کف قیمت اعلام شد و بیش از 90 درصد سود شارپی داد حد ضرر قیمت 50000 مقاومت هم سقف انلل ترسیمی هستش فعلا دوستانی که با ما خریداری کردن همچنان قابل نگهداری هست اما قرارم نیست که تمام سود سهم رو بگیریم و میتونید قبل از رسیدن به مقاومت بصورت پله ای فروش داشته باشید امیدواریم ازین نماد هم استفاده کرده باشید عزیزان #رانتیابی 😍💥 باز هم سهم دیگه که سود میدن رو خدمتتون میگیم و امیدواریم سود ببرید انشاالله
-
ا د
خزامیا نکته زجراور ماجرا همین گزارش اخر شرکت هست که ادم احساس میکنه هیچ ارزشی برای سهامدار قایل نیستند و به راحتی حقوق انها را ضایع می کنند. اعتماد از بین رفته به این سهم رو نمیشه به سادگی دوباره به دست اورد.
-
علی
#ونیرو مطالبی که پایین به اشتراک گذاشتم خلاصه گزارشهای حسابرسی شده ده زیر مجموعه ونیروست هر کس شک داره گزارشها را به یک حسابدار زبده نشان بده
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شاخص_بورس ایا کسی مثل من به دلار بالاتر و طلایی که در کوتاه مدت به رشد دلار محل نزاره فکر کرده؟! دلار بعد برداشته شدن محاصره و کاهش ریسک ها و واقعی شدن مشکلات عدیده داخل و بالطبع استارت خوردن تقاضای انباشته صنعتی بالا میره ولی طلا در کوتاه مدت بخاطر ضعف تقاضا ،وبهتره بگیم سرکوب تقاضا بواسطه همین نگاه مدنی زاده در واقعی شدن نرخ سپرده کوتاه مدت که بنظر من درسته و اثرش روی بازار فقط در حد خطای محاسباتی سهامداران خواهد بود مثل همیشه..طلا به رشد دلار در مقاطعی محل نزاره و بره روی اعصاب عیاریون..سوال میپرسند انس داره میریزه ایا طلا و بفروشیم و تتر بخریم؟ بنظر من اشتباهه،،فروش طلا اشتباه اما اگه مازاد در سبد دارین فروش پله ای وتبدیل به سهام سود محور بزرگ و بنیادی و دلاری بهتر از خود تتر خواهد بود..اگه در شرایطی مثل دولت رییسی بودیم که فاصله ارز ازاد با شرکت ها حداقل 50 درصد بود این پیشنهاد مردود بود اما الان اینطور نیست و همتی است که حتی سعی میکنه ارز ازاد و به ارز شرکتها نزدیک وحتی تک نرخی کنه..پس خرید سهامی مثل فملی و سهام دلاری و حتی اهرمی مثل دو ایکس که بخش بزرگی از سبدش سهام بزرگ دلاری است بهتره..اما خرید پله ای..در مورد خرید اهرمی در این مقطع باید کار بلد باشی..اگه نمیتونین مثلا فسبزوار بخرین، یا فصبا،یا فملی،یا فرود،،از پتروشیمی ها نگفتم با اینکه روشون مثبت هستم فقط بخاطر اسیب جنگ و باید گزارشات بهار بیاد و اثر اون گزارشات چه به منفی و چه مثبت تخلیه بشه..نسبت به اینده بازار سهام کماکان مثبت هستم،در کوتاه مدت هر اصلاحی و منطقی و فرصت ورود پله ای میبینم..حتی اگه بازار اصلاح نکنه و در ادامه اخرین روز کاری مثبت ادامه پیدا کنه بعد چن روز مثبت مجدد میتونه عرضه ها زیاد بشه..بازار از الان تا سه ماه نوسانی در جهت روند صعودی تا رالی بعد میره واسه بعد 60 روز تفاهم و نیمه دوم سال که اگه توافق قویتر ادامه پیدا کنه که همه میدونیم هیچ بازاری به سهام نمیرسه اما اگه مجدد تنش و تهدید و دعوا همان روند صعودی با تاخیر میتونه اتفاق بیفته..ارزش سهام خیلی از ارزش ذاتی دوره و الان چون بازار رو فقط بر پایه سودسازی تحلیل میکنند،در اینده روزی میاد که سهام با ارزش خالص دارایی تحلیل بشن که اونجا شاخص اعدادی و میبینه که گفتنش الان درست نیست.انشاا خیره
-
شتران سود شتران رو کسی اطلاع داره چه مقداره
-
عیار دوست خوب من وقتی ارزش دلار پایین میاد یعنی ارزش ریال بالا میره پس حتی اگر وارد بورس هم نمیشوید ریال بهتر از دلار و طلا هست لااقل صندوق داشته باشید که ماهی 8 درصد بدون رسیک سود میکنید مثل پیشرو و اتیه و تضمین پر سود باشید
-
احسان هنری
سباقر براورد سود 1405 اگر 5500 باشد در حال حاضر با قیمت 22000 Pe forward 4 است سود سازی 1404 3300 حالا PEG را محاسبه میکنیم که از Pe Fw مهم تر است. 5500-3300 =2,200 2200/3300=0.667*100=66.7 PEG=4/66.7=0.06 یعنی سهم در بازه ارزش گذاری بسیار بسیار ارزنده و ارزان قرار میگیرد. موفق باشید
-
mansourq
#ونیرو دلیل اینهمه اکانت ساختن و حذف کردن اکانتهای قبلی فقط یه چیزه بنداز و در رو
-
بکاب زیاد رو سهام کوچک سرمایه گذاری نکنید که اگر خدای نکرده یه اتفاق بدی افتاد گیر نکنید. من در پرتفوی خودم 10 درصد رو سهام کوچک و هم وزن هستم و بیشتر سهام بنده در شاخص سازها هست که نقد شوندگی دارن.