جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آقا حمید | hamid1067
۱۳:۱۱:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار