خودرو بنظر من بازار ساز با یکسری ابزار ها مثل افزایش نرخ سود،ازادسازی سهام عدالت ویه سری اخبار ضد ونقیض درطول رشد شاخص کل ایندفعه مانع رشد شارپ سهام میشه ولی درکل هدف شون حمایت از بازار سرمایه هست وترغیب پولهای سرگردان به سرمایه گذاری تا هم جلوی تورم وبگیره وهم بتونه سود اوری شرکتها ورشد اقتصادی ایجاد کنه ونظارت به این پولها رو داشته باشه.برد اصلی رونهایتا هولدرها میبرن.اصلا هم درمقایسه با سهمهای دیگه ناامید نشید چون پول هوشمندهم سهمهای ارزنده رو دنبال میکنه تا موقعش که شد وارد بشه
-
فقط یک نفر نشان بدهید که با پول سپرده درامد ثابت وصندوق ها به بالا رسیده اند . فقط روزمره خودشان را مثلا گذارنده اند ♻️♻️♻️♻️♻️
-
فملی چهارتا دیگه منفی بخوره @ به فناییم
-
بالبر بالبر در حدود 20000 ریال ممکنه برگرده و دراز مدت تر در حدود 13000 ریال عدد دوم اعتبارش بیشتره و فکر میکنم با این شرایط تا 13000 ریال پایین بیاد . ممکنم هست اشتباه کنم و امیدوارم شنبه برگرده
-
بهروز مولایی
چنوپا سلام بر 1200
-
ولاعتماد لیزینگ رازی با نماد ولراز کلا 1/5 میلیارد سهام داره 60درصد سهام دست حقوقیه و 27 تومان هم سود ساخته قیمت روی تابلو 195تومان اونونقت ولاعتماد با ده میلیارد سهام و 17تومان سود ساخته انتظار چند دارید مگه؟؟؟؟؟تو لیزینگی ها بجز ولملت که با 2/5میلیارد سهام 1400تومانه بقیشون همه زیر چهارصر تومان هستن اکثرا هم کلا 1/5میلیارد سهام دارن
-
کانال عرضه اولیه وپذیره نویسی ها
سرمایه و ترکیب موسسین شرکت بیمه هاما با سرمایه 2600 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت خواهد رسید. 100 درصد این مبلغ معادل 2.600 میلیارد ریال (دو هزار و ششصد میلیارد ریال) در ابتدای فعالیت و به صورت نقدی توسط سهامداران پرداخت خواهد شد. ترکیب سهامداران شرکت بیمه هاما به شرح جدول ذیل خواهد بود. سهامداران خرد-پذیره نویسی 520.000.000 سهم شهرام صیادی 520.000.000 سهم گروه صنایع غذایی زر 520.000.000 سهم مدیریت سرمایه ارین تدبیر 520.000.000 سهم گروه صنعتی گلرنگ 520.000.000 سهم
-
امین بهرو
اگر فک میکنید نرخ بهره بالا میره که نباید طلا بخرید. عزیز نرخ بهره بالا بره همون طلا هم میریزه، اگه اوراق جذاب شه، پول میره اوراق میخره، دیگه دارایی نمیخره. نتیجه این میشه که رکود تشدید میشه، ملک و خودرو و دلار و طلا و سهام، همه میریزن. حالا از یک طرف دولت کسری بودجه شدید داره و اوراقش فروش نمیره و مجبوره نرخ بهره بالا ببره، از طرف دیگه رشد نرخ بهره رکود رو از اینی هم که الان هست بیشتر میکنه. بنظر من یه موج دیگه بورسو بالا میبرن تا اواسط تیرماه، بعد سهمارو خالی میکنن، بعد نرخ بهره بالا میبرن و همه بازارها وارد فاز رکود و اصلاح میشن در نیمه دوم سال.
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏 یه خبر خوب به سهامداران عزیز فن افزار ؛ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ 1.صندوق سرمایه گذاری ضمان اواخر خردادماه با خرید 9/600/000 سهم فن افزار در قیمت 3817 به جمع سهامداران کدالی فن افزار پیوست. 👌 خریدها ادامه خواهد داشت با قدرت💰
-
صندوق های طلای بورس ایران
پیش بینی دویچه بانک؛ طلا تا 3800 دلار سقوط می کند؟ دویچه بانک پیش بینی پایان سال #طلا را به 4800 دلار کاهش داد. هشدار: اگر فد 3 تا 4 بار نرخ را افزایش دهد، طلا تا 3800 دلار ریزش خواهد کرد. حجم معاملات اتی به کمترین حد 17 ساله رسید. پناهگاه امن جهانی در برابر فدرال رزرو سرسخت عقب نشینی کرد. سناریوی 3800 دلاری چقدر جدی است؟ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
تحلیل سهم
تکنیک معاملاتی سهمی تحلیل شده و خرید کردید و کلیت سبدتون رشد میکنه و سهم مورد نظر در جا میزنه یا کمی منفی میشه چه باید کرد؟ فقط میشه گفت باید قدر اون سهمو دونست و یک فرصت بکر جهت خرید مجدد هست… چند روز پیش یکی از دوستان گفت #وساپا درجا میزنه بفروشم فلان سهمو بخرم… گفتم نه #وساپا نگهداری کن و سهمایی که خیلی رشد کرده بده بره تو #وساپا از روز بعد هم صف میزنه برای یکی از سبدای خودم #شاروم منفی شد و درجا زد چند روز پیش اضافه کردیم و میانگین کم کردیم و شاروم هم هر روز 3 مثبت میزنه تا عقب موندگی خودشو جبران کنه #اروند هم این هفته جمع میشه