جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
تحلیل سهم | signal_tahlilvip
۱۳:۳۵:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

تکنیک معاملاتی سهمی تحلیل شده و خرید کردید و کلیت سبدتون رشد میکنه و سهم مورد نظر در جا میزنه یا کمی منفی میشه چه باید کرد؟ فقط میشه گفت باید قدر اون سهمو دونست و یک فرصت بکر جهت خرید مجدد هست… چند روز پیش یکی از دوستان گفت #وساپا درجا میزنه بفروشم فلان سهمو بخرم… گفتم نه #وساپا نگهداری کن و سهمایی که خیلی رشد کرده بده بره تو #وساپا از روز بعد هم صف میزنه برای یکی از سبدای خودم #شاروم منفی شد و درجا زد چند روز پیش اضافه کردیم و میانگین کم کردیم و شاروم هم هر روز 3 مثبت میزنه تا عقب موندگی خودشو جبران کنه #اروند هم این هفته جمع میشه

فالورها 627
تاثیر (Imp) 216.0
بازدید 216
تعامل (Eng) 9.0
لیست اخبار