تکنیک معاملاتی سهمی تحلیل شده و خرید کردید و کلیت سبدتون رشد میکنه و سهم مورد نظر در جا میزنه یا کمی منفی میشه چه باید کرد؟ فقط میشه گفت باید قدر اون سهمو دونست و یک فرصت بکر جهت خرید مجدد هست… چند روز پیش یکی از دوستان گفت #وساپا درجا میزنه بفروشم فلان سهمو بخرم… گفتم نه #وساپا نگهداری کن و سهمایی که خیلی رشد کرده بده بره تو #وساپا از روز بعد هم صف میزنه برای یکی از سبدای خودم #شاروم منفی شد و درجا زد چند روز پیش اضافه کردیم و میانگین کم کردیم و شاروم هم هر روز 3 مثبت میزنه تا عقب موندگی خودشو جبران کنه #اروند هم این هفته جمع میشه
-
شپنا اساتید محترم بنده پکویرو تازه گرفتم فایده داره یا مالی نی؟؟؟
-
شمواد #شمواد P/E~5.4 واقعا گزارش برگ ریزانی داد. ماه های اخیر گفتیم که DMT جامد که عمدتا صادراتیه تو دوره پساجنگ صادر نشده و موجودی شده. حالا خرداد نه فقط با صادرات DMT جامد از موجودی، بلکه مهم تر با رشد 60% تولید DMT مذاب و بدون فروش از موجودی جهش عجیب درامد داشت (70% فروش DMT مذاب داخلی بوده). نرخ های داخلی 220% و صادراتی 94% رشد داشته و نرخ حتی 17% بالاتر از اردیبهشت بود. واقعا گزارش عجیب و خاصی داد و بهار 3 برابر بهار سال گذشته درامد داشت و گزارش فصلی خاصی هم خواهد داد.
-
خرزوخان
#شمواد P/E~5.4 واقعا گزارش برگ ریزانی داد. ماه های اخیر گفتیم که DMT جامد که عمدتا صادراتیه تو دوره پساجنگ صادر نشده و موجودی شده. حالا خرداد نه فقط با صادرات DMT جامد از موجودی، بلکه مهم تر با رشد 60% تولید DMT مذاب و بدون فروش از موجودی جهش عجیب درامد داشت (70% فروش DMT مذاب داخلی بوده). نرخ های داخلی 220% و صادراتی 94% رشد داشته و نرخ حتی 17% بالاتر از اردیبهشت بود. واقعا گزارش عجیب و خاصی داد و بهار 3 برابر بهار سال گذشته درامد داشت و گزارش فصلی خاصی هم خواهد داد.
-
شپنا ممنون میشم اساتید گروه بگن پکویر هم ارزنده هست یا نه!؟؟؟
-
arwin dara
وقتی 5 درصد ارزش معاملات بورس در اپشن هست/ با فرض اینکه روزانه 20 تا 30 درصد ، حداقل، درصد تفییرات پرمیوم ، مورد محاسبه قرار بگیره!/ یعنی جریان نقدینگی بواسطه اهرم و سود وضرر، بالاتر از بورس هست! و این یک مزیت بسیار مهمیه!
-
گشان سیم خاردار بکشید دور سهمتون طوری که خودتون هم نتونید بهش دست بزنید. دوست عزیز با شما هستم میدونم گرفتاری اگه شده نون خشک بخوری و توی چادر زندگی کنی ارزش صبر کردن داره هر چه شرح بلاغ بود گفتم خواه پند گیر و خواه ملال
-
رضا صادقی
گزارش عالی نماد وخاور مبنی بر افزایش 101 درصدی سود عملیاتی بانک نسبت به سال مالی قبل، با این سود بایستی شاهد افزایش قیمت وحشتناک این نماد بایستی بود همچنین سود اوری بالا نسبت به هر سهم همچنین مقدمات افزایش سرمایه++++
-
عدنان جعاوله
فزر دوست گرامی زمانی که گزارشات افشا میشن هر سهمی باشه این گزارش رو پیش خور کرده . به نظر بنده و قتی ارزندگی یک شرکت رو با محاسبه p/e و p/b میبینی . و گزارش ظعیفی داده زمان خرید این نماد است . نه زمانی که ارزش مارکت پرواز کرده و نسبت پی به ای. و بی جذابیتی نداره خرید کنی . از این ها گذشته از نظر بنده تمامی بازار ها بیش از هفتاد درصد تکنیکال حرکت میکنند نه فاندامنتال همیشه با خبر بد بخر . با خبر خوب خالی کن نمونه انس با اخبار جنگ بالا رفت . با خوده جنگ ریزش کرد
-
تحلیل | فردین سلطانی
یه سریا هم تفکرشون اینه اقا جنگ تموم شد، چرا؟! چون بمباران نداریم چون تیر و تفنگی شلیک نمیشود!!! اما فارغ از اینکه با یک مذاکره متزلزل همواره پول بلوکه ای هم ازاد شود به جای کش به ما تصمیم گرفتند یا جنس یا اقلام خوراکی بدهند… حال غیرعملیاتی شدن پتروشیمی ها،ضرر بالای 100 میلیاردی جنگ،… رو از کجا باید تامین کنیم، تنگه هرمز هم بدون عوارض به مدار برمیگرده! پی نوشت: من صرفا بلند بلند فکر میکنم،نشخوار ذهنی بنده! @boursivared
-
سود در تغییر میباشد .
#ناما با توجه به فروش میانگین 180 میلیاردی این سهم کف قیمتی 530 تومان .