فقط یک نفر نشان بدهید که با پول سپرده درامد ثابت وصندوق ها به بالا رسیده اند . فقط روزمره خودشان را مثلا گذارنده اند ♻️♻️♻️♻️♻️
-
فملی امسال حدود چند ریال سود مجمع هستش؟
-
محمد
#ومعادن سلام دوستان وقت بخیر میشه یه نفر به من توضیح بده چرا در پرتفو کلی من سهام زده 4میلیون ولی قابل فروش زده 3میلیون سهم.سهام جایز بوده؟
-
🏴BLACK SWAN🏴
شمواد چه جهش رشدی داشته !!! حالا علت رشد شمواد و شپلی متوجه می شوید؛ تغییرات بنیادی در سهم در حال رخ دادن است که باعث رشد تولید و کسب سود بیشتر شده است. @BLACK6_8SWAN https://t.me/BLACK6_8SWAN
-
بتا سهم
#شرنگی در اردیبهشت 360 و خرداد 399 میلیارد ریال در مجموع 3 ماهه 702 میلیارد ریال فروش داشت
-
محمد1402
#حفاری هییت مدیره حفاری
-
پالایش دوستانی که می گن افت قیمت نفت به ضرر پالایش هست باید عرض کنم شما بگو قیمت نفت 200 دلار وقتی صادر نشه چه حاصلی داره اتفاقاً الان که قیمت نفت متعادل شده و تحریم صادرات نفت به مدت 60 روز لغو شده برای پالایشی ها عالیه چون امکان فروش و کسب سود وجود دارد .
-
ختور #ختور #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #رادیاتور_ایران شرکت رادیاتور ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 4,963,701 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 186 درصد رشد داشته است. ختور با سرمایه ثبت شده 7,350,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 8,389,584 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 61 درصد رشد داشته است.
-
صالحی
#نوری 🔴 پتروشیمی ها در سراشیبی سقوط 🔸امار دو ماه نخست سال، تصویری نگران کننده از صنعت پتروشیمی ایران ارایه می دهد. چهار غول پتروشیمی کشور به طور میانگین با افت 83 درصدی تولید مواجه شده اند. ▫️ نوری: 98% کاهش •️ بندر امام: 89% کاهش ▫️ پارس: 88% کاهش •️ اروند: 85% کاهش 🔹تنها مجتمع بیدبلند توانسته سطح تولید خود را حفظ کند. 🔰افت تولید پتروشیمی یعنی صادرات کمتر، ارز کمتر و فشار بیشتر روی اقتصاد. اگر این روند ادامه پیدا کنه، اثرش رو هم در بازار ارز می بینیم و هم در رشد اقتصادی کشور. - @berices - من یک وقتهای اخبار میگذارم که افراد اگاهانه معامله کنند متاسفانه یک عده خبر به مذاقشون خوش نمی یاد به ما توهین میکنند این فقط یک خبر اگاهانه معامله کنید
-
محمد1402
#حفاری صندوق کاریزما همانطور که گفته شد در حال خروج هست و روز سه شنبه بیش از 119 میلیون سهم فروخته و 190 میلیون سهم دیگه دارد. بعد از خروج کامل کاریزما روند صعودی سهم سرعت بیشتری خواهد گرفت.
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#ونیرو بروزرسانی درخواستی چه الیوتی چه کلاسیک و چه بنا به الگوی تکرار و پرداخت بدهی واگرایی و… ، الگوی محتمل مشکی هست، یعنی حرکت برای برداشت 165-200 ت هنوز سیگنال نداده و ممکنه بخاطر شرایط مارکت و فاند و… الگوی خوشبینانه هم داشته باشیم که احتمالش کمتر هست 3 تیر 1405 @Marketanalyzer1989