#فسبزوار | خرداد در اوج؛ نرخ فروش و درامد هر دو رکورد زدند 🔥 گزارش عملکرد فسبزوار نشان می دهد شرکت در خردادماه یکی از بهترین ماه های فروش خود را پشت سر گذاشته و هم از محل رشد نرخ فروش و هم افزایش درامد عملکرد قابل توجهی را ثبت کرده است. در خردادماه درامد شرکت به 31,611 میلیارد ریال رسید؛ رقمی که نسبت به فروردین و اردیبهشت رشد محسوسی را نشان می دهد. همزمان نرخ فروش اهن اسفنجی نیز به 341 میلیون ریال به ازای هر تن رسید که بالاترین نرخ ثبت شده شرکت در سه ماه اخیر محسوب می شود. روند فروش فسبزوار در فصل جاری کاملاً صعودی بوده است. درامد شرکت از 11,749 میلیارد ریال در فروردین به 24,420 میلیارد ریال در اردیبهشت و سپس به 31,611 میلیارد ریال در خرداد رسیده است. نرخ فروش اهن اسفنجی نیز از محدوده 293 میلیون ریال در فروردین به بیش از 341 میلیون ریال در خرداد افزایش یافته است. نکته مهم دیگر، حفظ سطح فروش نسبت به ماه های پایانی سال گذشته است. شرکت در بهمن و اسفند به ترتیب 22,609 و 25,936 میلیارد ریال فروش ثبت کرده بود و اکنون خردادماه حتی بالاتر از ان سطوح قرار گرفته است. فسبزوار در مجموع فصل نخست سال مالی 54,463 میلیارد ریال درامد شناسایی کرده و درامد شش ماهه شرکت نیز به 122,226 میلیارد ریال رسیده که تقریباً دو برابر دوره مشابه سال قبل است. گزارش جدید فسبزوار نشان می دهد شرکت علاوه بر بهره مندی از رشد نرخ های فروش، توانسته سطح درامد عملیاتی خود را نیز به شکل محسوسی افزایش دهد؛ موضوعی که باعث شده خردادماه به یکی از قوی ترین ماه های عملکردی شرکت تبدیل شود. @akhbar_majame
-
Horand
#ستاره_خلیج_فارس بدهی دولت کار خودش را کرد؛ پخش دارویی بانک ملی سهامدار غول بنزین ایران شد! https://mawakhabar.ir/?p=80278
-
فزر فزربعدازعبوراز سطح فیبو2.168(11900تومان)در حال پولبک به سطح شکسته شده هست انتظار میرود بعاز اتمام پولبک روند صعودی سهم شروع شود اهداف بلند مدتی سهم 15000و 17000 طبق رسم فیبوبلندمدتی
-
بهروز مولایی
پکویر ای کاروان اهسته ران ارام جانم می رسد. فقط سهامداری کنید دو ماه دیگه سود خوبی به دست خواهید اورد . پرسود باشید دوستان
-
REZA ***
ثشرق دوستان بالاترین قیمت خرید رو کی داره؟ فکر نکنم اندازه من کسی تو ضرر باشه
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
باید مخ کار کنه خب دلار گرون شده با عیار و نهال و سیلور و سینرژی جبران می کنیم حالا یکی عصبی باشه و فحش بده و…مشکلی حل نمیشه باید مخ درست کار کنه
-
ایران وطنم پاره تنم
#کاما سرمایه گذاری وامیر هم عالی عمل کرده سهامدار عمده کاما به نظر می رسه امسال سال کاما و وامیر باشه یه زمانی کاما چشم چراغ بورس بوده کاما و وامیر بود کاما به قیمت 35هزا تومان رفت
-
علی شمشیری
بالبر بالبر باتوجه به سرمایه اندک 64 میلیاردی و رشدعملیات شرکت درسال مالی جاری با اطلاعات اردیبهشت ماه وبررسی تاریخی سهم بنظرمیرسه که درکف قیمتی قرارداشته باشد.نیازبه برسی بیشتر .
-
Sarmayedan
#خساپا احتمالا افشا الف تا شنبه می شینه، بک شنبه بالای 15% و ادامه مسیر تا واگذاری…
-
PLDN
#فزر بعدازعبوراز سطح فیبو2.168(11900تومان)در حال پولبک به سطح شکسته شده هست انظار میرود بعاز اتمام پولبک روند صعودی سهم شروع شود اهداف بلند مدتی سهم 15000و 17000 طبق رسم فیبوبلندمدتی
-
سامان صادقی
شپدیس سیگنال های مثبت زیادی روانه بازار پتروشیمی شده بدون شک پتروشیمی ها تا یک مدت ورود پول هوشمند خواهند داشت