#فبستم | رشد ارام اما پایدار؛ بسته بندی مشهد فروش خود را بالا کشید 📦📈 گزارش فعالیت ماهانه صنایع بسته بندی مشهد نشان می دهد شرکت در سال مالی جاری مسیر رشد درامدی خود را حفظ کرده و توانسته عملکردی بهتر از دوره مشابه سال گذشته ثبت کند. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 20.6 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد شش ماهه شرکت به 102.4 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش را نشان می دهد. اگرچه ابعاد درامدی فبستم در مقایسه با شرکت های بزرگ بازار چندان قابل توجه نیست، اما استمرار رشد در هر دو مقیاس ماهانه و تجمیعی نشان می دهد روند فعالیت عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته بهبود یافته است. در مجموع، گزارش جدید فبستم تصویری از رشد تدریجی و پایدار درامدها ارایه می دهد؛ روندی که در صورت تداوم می تواند به بهبود عملکرد عملیاتی شرکت در ادامه سال مالی منجر شود. @akhbar_majame
-
چنوپا به امید دعای خیر برای همه دوستان هروقت عوض کردم سهم رو پشیمون شدم
-
کانیجیا
#اپرداز سهام صنعت انفورماتیک، حاشا و کلا
-
کانیجیا
#اپرداز خونه خراب کن
-
گلدا تعصب همیشه مانع بازدهی است کمی مطالعه و شناخت رفتار میتواند سودهای خوبی نصیبمان کند . بطور مثال نماد فارس جاماندگی تاریخیی با فملی و شپنا پیدا کرده بود و اهل فن منتظر سیگنال از فارس ، دیدیم که در دوشنبه کدبه کد سنگینی همراه با ورود 650 میلیاردی به فارس اتفاق افتاد با قدرت خریدار بالا ، خب چه ورود کم ریسکی و پر فکتی بهتر از این ، که قفل صف خرید حرکت کرد . و یا توریل که حجم عحیبی همراه با کدبه کد خورد و دیروز شروع کرد مارکت خیلی سادست فقط باید رفتارها را شناخت و واچ داشت جهت ورود بهنگام
-
حسین
اروند ربطش به اینه که پتروشیمی و فراوره های پالایشی در یک گروه تقریبا قرار دارند.
-
ثشرق کانالهای سبد گردان را معرفی کنید تا کسی فریب نخوره
-
وسدید در صورتی که تابلو خوانی بلد باشید الان ارزش بازار شرکت روی تابلو دقیقا 5500 میلیارد تومان میباشد و با این پول میشه 3 تا شرکت پیمانکاری در حد و اندازه وسدید در ایران تجهیز و راه اندازی کرد و این نشون میده که سهم هنوز دارای حباب میباشد رفقا.
-
عباس ناوبران
شپلی اون بزرگواری که از دیدن رشد بنیادی این سهم ناراحت است و از حسادت روزگارش تلخ شده است به یاد بیار برادر که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .
-
ایمان باکمال
خودرو اگه وضعیت مالیات ودرامد محقق نشده دولت رو رصد کنیم متوجه میشیم یک ابزاری که کسری بودجه ش ودولت بتونه ازش دربیاره همین بازارسرمایه هست وچه بهتر از سهام هایی که حجم بالایی میخوره ومیتونه به راحتی نوسانگیری کنه .مطمینا روکف ها خودشم جمع کرده واخبار مثبت هم خودش در رسانه خودش به موقع میده.رکب بازار ساز ونخورید که تارگتای بالایی درانتظار سهامدارای خسته خودروست.انشالله
-
احمد
دارایکم سلام بر دوستان قدیمی بخصوص جناب رجبی عزیز که مجددا دعوت حضور به این صفحه را نمودند انشالله که از بحران اخیر به سلامت عبور کرده باشید و اما در مورد دارا یکم من طبق روال قبل با سیستم کندل هایکن اشی و اسیلاتور استو کاستیک ورود و خروج می کنم والان هم در حدود 90% سود هنوز هشدار خروج نداده است جهت اطلاع تحلیل به روز شده را می گزارم موفق و سلامت باشید