اروند ربطش به اینه که پتروشیمی و فراوره های پالایشی در یک گروه تقریبا قرار دارند.
-
فرجام 538
#شسپا : سود براوردی شسپا برای سال مالی 1405 در جدول زیر مشخص شده… باورنکردنی است . شایان ذکر است که سود محقق شده یِ این سهم در سال 1404 ، 2980 ریال بوده است .
-
سیاوش داوری
شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه
-
الومینا الومینا در شش ماهه 7.87 درصد سود داده بهمون، در این شش ماه کل بورس 28.11 درصد سود داده در یکساله الومینا 39.77 درصد سود داده و کل بورس 72.92 درصد هر جور حساب کنیم از بازار عقبیم
-
سید مجتبی
فخاس سهم ارزنده=صف خرید و رشد سهم خیلی ساده ست خواهشا یه جوری از سهم تعریف نکنید انگاری بهتر از این داریم اینجا دیگه ادمای سال 99 نیستن ، اینجا هر کی هست خودش الان یه پا استاده
-
بتا سهم
#شاروم در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 843 ریالی رسیده است
-
ali84
#فلامی سلام د وستان شرکت کاوه پوشش بناساز یک درصدی فلامی که سهامدار عمده فلامی هستش کلا 25میلیون سهم فلامی را داشته اینشرکت درحال فروش وباعث ایجاد قفل صف فروش شرکت شده از 25م سهمش رسیده به 14م
-
بورس .
عیار در کنار عیار یک سهام خوب و بنیادی هم داشته باشید که ضرر طلا را از طریق بورس جبران کنید سهام ونوین ..اهرمی…شپنا
-
کانال صرفاًجهت اطلاع
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈 پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://eitaa.com/sarfan #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://t.me/etelaat1217
-
آقا حمید
وخارزم این سهم به لحاظ تورمی از 96 باید حدود 1150برسه تازه تورم رو پوششی برای سهامدار بلند مدتی پر کنه