شپلی اون بزرگواری که از دیدن رشد بنیادی این سهم ناراحت است و از حسادت روزگارش تلخ شده است به یاد بیار برادر که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .
-
علیرضا نادر
وبوعلی افشا الف
-
نوسانگیریVip
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته .
-
سهگمت اصلاحیه فرستادن درستش کردن..
-
فقط یک نفر نشان بدهید که با پول سپرده درامد ثابت وصندوق ها به بالا رسیده اند . فقط روزمره خودشان را مثلا گذارنده اند ♻️♻️♻️♻️♻️
-
فملی چهارتا دیگه منفی بخوره @ به فناییم
-
بالبر بالبر در حدود 20000 ریال ممکنه برگرده و دراز مدت تر در حدود 13000 ریال عدد دوم اعتبارش بیشتره و فکر میکنم با این شرایط تا 13000 ریال پایین بیاد . ممکنم هست اشتباه کنم و امیدوارم شنبه برگرده
-
بهروز مولایی
چنوپا سلام بر 1200
-
ولاعتماد لیزینگ رازی با نماد ولراز کلا 1/5 میلیارد سهام داره 60درصد سهام دست حقوقیه و 27 تومان هم سود ساخته قیمت روی تابلو 195تومان اونونقت ولاعتماد با ده میلیارد سهام و 17تومان سود ساخته انتظار چند دارید مگه؟؟؟؟؟تو لیزینگی ها بجز ولملت که با 2/5میلیارد سهام 1400تومانه بقیشون همه زیر چهارصر تومان هستن اکثرا هم کلا 1/5میلیارد سهام دارن
-
امین بهرو
اگر فک میکنید نرخ بهره بالا میره که نباید طلا بخرید. عزیز نرخ بهره بالا بره همون طلا هم میریزه، اگه اوراق جذاب شه، پول میره اوراق میخره، دیگه دارایی نمیخره. نتیجه این میشه که رکود تشدید میشه، ملک و خودرو و دلار و طلا و سهام، همه میریزن. حالا از یک طرف دولت کسری بودجه شدید داره و اوراقش فروش نمیره و مجبوره نرخ بهره بالا ببره، از طرف دیگه رشد نرخ بهره رکود رو از اینی هم که الان هست بیشتر میکنه. بنظر من یه موج دیگه بورسو بالا میبرن تا اواسط تیرماه، بعد سهمارو خالی میکنن، بعد نرخ بهره بالا میبرن و همه بازارها وارد فاز رکود و اصلاح میشن در نیمه دوم سال.
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏 یه خبر خوب به سهامداران عزیز فن افزار ؛ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ 1.صندوق سرمایه گذاری ضمان اواخر خردادماه با خرید 9/600/000 سهم فن افزار در قیمت 3817 به جمع سهامداران کدالی فن افزار پیوست. 👌 خریدها ادامه خواهد داشت با قدرت💰