جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احمد | ahmadalad
۱۲:۱۹:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

دارایکم سلام بر دوستان قدیمی بخصوص جناب رجبی عزیز که مجددا دعوت حضور به این صفحه را نمودند انشالله که از بحران اخیر به سلامت عبور کرده باشید و اما در مورد دارا یکم من طبق روال قبل با سیستم کندل هایکن اشی و اسیلاتور استو کاستیک ورود و خروج می کنم والان هم در حدود 90% سود هنوز هشدار خروج نداده است جهت اطلاع تحلیل به روز شده را می گزارم موفق و سلامت باشید

لیست اخبار