توریل من تازه شنبه میخوام برم تو سود خدا کنه بشه…
-
گلدا تعصب همیشه مانع بازدهی است کمی مطالعه و شناخت رفتار میتواند سودهای خوبی نصیبمان کند . بطور مثال نماد فارس جاماندگی تاریخیی با فملی و شپنا پیدا کرده بود و اهل فن منتظر سیگنال از فارس ، دیدیم که در دوشنبه کدبه کد سنگینی همراه با ورود 650 میلیاردی به فارس اتفاق افتاد با قدرت خریدار بالا ، خب چه ورود کم ریسکی و پر فکتی بهتر از این ، که قفل صف خرید حرکت کرد . و یا توریل که حجم عحیبی همراه با کدبه کد خورد و دیروز شروع کرد مارکت خیلی سادست فقط باید رفتارها را شناخت و واچ داشت جهت ورود بهنگام
-
حسین
اروند ربطش به اینه که پتروشیمی و فراوره های پالایشی در یک گروه تقریبا قرار دارند.
-
ثشرق کانالهای سبد گردان را معرفی کنید تا کسی فریب نخوره
-
وسدید در صورتی که تابلو خوانی بلد باشید الان ارزش بازار شرکت روی تابلو دقیقا 5500 میلیارد تومان میباشد و با این پول میشه 3 تا شرکت پیمانکاری در حد و اندازه وسدید در ایران تجهیز و راه اندازی کرد و این نشون میده که سهم هنوز دارای حباب میباشد رفقا.
-
عباس ناوبران
شپلی اون بزرگواری که از دیدن رشد بنیادی این سهم ناراحت است و از حسادت روزگارش تلخ شده است به یاد بیار برادر که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .
-
ایمان باکمال
خودرو اگه وضعیت مالیات ودرامد محقق نشده دولت رو رصد کنیم متوجه میشیم یک ابزاری که کسری بودجه ش ودولت بتونه ازش دربیاره همین بازارسرمایه هست وچه بهتر از سهام هایی که حجم بالایی میخوره ومیتونه به راحتی نوسانگیری کنه .مطمینا روکف ها خودشم جمع کرده واخبار مثبت هم خودش در رسانه خودش به موقع میده.رکب بازار ساز ونخورید که تارگتای بالایی درانتظار سهامدارای خسته خودروست.انشالله
-
احمد
دارایکم سلام بر دوستان قدیمی بخصوص جناب رجبی عزیز که مجددا دعوت حضور به این صفحه را نمودند انشالله که از بحران اخیر به سلامت عبور کرده باشید و اما در مورد دارا یکم من طبق روال قبل با سیستم کندل هایکن اشی و اسیلاتور استو کاستیک ورود و خروج می کنم والان هم در حدود 90% سود هنوز هشدار خروج نداده است جهت اطلاع تحلیل به روز شده را می گزارم موفق و سلامت باشید
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
شمواد از سال 1397 تاکنون از 100 تومان شده 750 تومان و یک سهم هم 46 سهم شده است. یعنی 100 تومان شده 34500 تومان 345 برابر در بلند مدت سهامداران برنده هستند. گاهی 5 سال گاهی 10 سال گاهی 20 سال
-
حمید sh.s
بالبر اتفاقا گزارش جالبی نداده 6 ماهه، 96 درصد دارایی های شرکت، فقط بدهی هست
-
فنسالاران صنعت داروی کشور
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس برگزار شد 🟧فن سالاران/ یکم تیر ماه 1405 و برگزاری یک مجمع عمومی سالیانه موفق دیگر از شرکت های گروه دارویی تامین (تی پی کو). این بار شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس با حضور 80/62 درصدی از سهام داران، مجمع خود را در ارامشی مثال زدنی برگزار کرد. مطابق معمول که مدیرانِ عامل گزارش خود را ارایه می دهند، دکتر رضا روستایی، در ابتدای مجمع، گزارشی جامع از عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 ارایه داد؛ که نشان می داد ان ها هم از سال پر تلاطم و دو جنگ تحمیلی، با تدبیر و به سلامت عبور کرده اند. بخشی از گزارش های مدیرعامل نیز درخصوص برنامه های سال 1405 و سرفصل ها بود که به سمع و نظر سهام داران رسید. در پایان، این مجمع تقسیم سود نقدی به مبلغ 745 ریال را به ازای هر سهم بین سهام داران تصویب کرد. 🟧@fansalaran