#BCH/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
عباس ناوبران
شپلی سلام و عرض ادب به یاد بیارید که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .
-
وپاسار وپاسار بفروشید وگرنه تو تله خواهید افتاد خیلی رشد کرده دیگه رشد بیش از این منطقی نیست
-
سهم های کوچولو
#تپولا سلام با نظر بابک خان موافقم در خصوص اینکه منحل بشه و سود سهامدار تحقق پیدا کنه.اما اول اینکه این پروسه بسیار زمانبر است و شرکت با گزارشی که داده و از راه اندازی 70 درصدی دستگاهها تا 6 ماه خبر داده ، بعیده اعلام ورشکستگی تحقق پیدا کنه.
-
علی ایل
سیلام سیلام من از 400 تک تومنی دارم داشتم خریدم فروختم… نمیشد که 5 سال سهمو نگه میداشتم زندگی خرج داذه دیگ…ی جایی حد سود داره ی جایی حد ضرر…کسی با سهمی ازدواج ابدی نمی کنه. فعلا سهامدار این سهم هستیم…هرجا هم بفروشیم باز مدتی بعد سهامدارش می شیم…کلا با این سهم بورس رو میشناسم…این سهم فکر نکنم به کسی ضرر زده باشه. همیشه جبران کرده. ارزوی موفقیت برای همه سهامداران سیلام
-
میو
تقریبا نصفشون ابین
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#تپکو بحق همین روزا زندگی اون گروهی ک زندگی سهامدار اتش زدن، اتیش بگیره
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
〽️ اینفوگراف صندوق های #شاخصی در خرداد 1405 🟢 بهترین بازده برای دارندگان #هوشمند 🔴 کمترین بازده برای دارندگان #وبازار ✨ بیشترین سهم از ارزش معاملات برای #هم_وزن 🟥کمترین ورود پول طی ماه در #هوشمند 🟩بیشترین ورود پول طی ماه در #همسنگ @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
تکشا صف برداشته شد و روسیاهی موند برای اونا که میگفتن قفل صف فروش میشه! تا 20 تا صف فروش!!! خداروشکر سهم داره حجم میخوره و روند میتونه برگرده
-
عباس ناوبران
شپلی سلام و ارادتمند اون بزرگواری که از دیدن رشد بنیادی این سهم ناراحت است و از حسادت روزگارش تلخ شده است به یاد بیار برادر که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .
-
صابر 123456
#وتوکا طبق صورت وضعیت مالی تلفیقی در پایان سال 1404 وتوکا 14 همت دارایی مالکانه داره ( برای کسانی که اطلاعات کمتری دارند بگم یعنی همون روز این شرکت بسته می شد دارایی رو از بدهکاری کسر میکرد 14 همت برای شرکت باقی می موند ) با توجه به رشد 40 درصدی سهام بورسی و رشد 100 درصدی ملک در سال 1405 داریی های وتوکا از 28/5 همت به حدود 40 همت رسیده که اگه از بدهی ها کسر کنیم حدود 22 تا 25 همت حقوق مالکانه شرکت هست . در حالیکه الان وتوکا روی تابلو 4/5 همت معامله میشه . پس بنده بدون هیچگونه نگرانی سهامداری می کنم چون زیر 20 درصد ارزش واقعی معامله میشه .