#اخابر #خودرو توی شرکت های بزرگ، اخابر در بلند مدت بیشترین رشد را خواهد کرد. ارزش بازارش راحت یک صفر کم داره. هیچ کدوم از شرکت های بزرگ قابلیت 10 برابر شدن رو ندارن، جز اخابر. البته بحث سرمایه گذاری است، نه سویینگ و نوسان. لذا در هر پورتفوی بلند مدتی باید باشد. رتبه ی بعدی هم ایران خودرو است. ایران خودرو هم راحت یک پنجم ارزش واقعیش داره معامله میشه.
-
شاوان نکته مهم دیگه اصلاحیه گزارش ماه اسفند هست که بهای تمام شده مواد اولیه حدود 5 همت کاهش پیدا کرده که تاثیر بالایی در سود نهایی سال 1404 خواهد داشت
-
علی 258
خبنیان 6 سال پیش ما هم قسم خوردیم که میره بالا ولی بالا نرفت
-
سصفها این سهم یکی از بهترینهای سیمانی بود که متاسفانه حقوقی حاضر فقط نوسانگیری می کند. امیدواریم در مجمع سالانه بحث افزایش سرمایه و نوسانگیری…مطرح شود. سود کردن در بازار خوبه ولی از سود و طلابالاتر صداقت در رفتار و گفتار است.
-
مهدی صالحی پور
چدن تازه به فسازان محدود نمیشه چندین تا شرکت دیگه داره توی صورت های مالی توضیح داده بین 56 تا 100 درصد سهامدار است اگه اشتباه میکنم دوستان تصحیح کنند . خود سهم p/e 5 داره که بد نیست و forward میاد روی 2.5 اینا حالا اونا رو جمع کنی دیگه چی میشه ولی تاثیری از این چیزا روی سهام ندیدم دوستان لطف میکنن توضیح بدن چرا؟
-
Motor oil CAPRON
📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
بتا سهم
#رتکو با درامد 177 میلیارد ریالی مواجه بود و 3ماهه 392 میلیارد ریال فروش داشت کل سال قبل 2481 میلیارد ریال فروش است
-
کچاد کچاد زمانی جز 5 شرکت بزرگ بورسی از نظر ارزش بود الان 20 ام نیست. سهمای زیانده هم دیگه 200 تومن نیستن.
-
فملی دوستان مجمع فملی کی هست
-
بتا سهم
#لخزر در فروردین خیلی خاص نبود و 564 میلیاردریال فروش را ثبت کرد در اردیبهشت جبران کرد و 6201 میلیارد ریال فروش داشت و خرداد هم به عدد 5124 میلیارد ریالی رسیده 3ماهه 11890 میلیارد ریال بود 2 برابر قبل
-
های وب چندتا سهم داشتم گول ترسوندن ها رو خوردم فروختم( حفارس.شپلی.وتوصا) با سود 15 درصدی ولی الان فقط دارم افسوس میخورم و میزنم تو سرم چون اگه داشتمشون با همه بازیهاش خیییلی خوب میشد ولی حیف و صد حیف