#زشگزا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4251 ریالی رسیده است
-
فقط یک نفر نشان بدهید که با پول سپرده درامد ثابت وصندوق ها به بالا رسیده اند . فقط روزمره خودشان را مثلا گذارنده اند ♻️♻️♻️♻️♻️
-
فملی چهارتا دیگه منفی بخوره @ به فناییم
-
بالبر بالبر در حدود 20000 ریال ممکنه برگرده و دراز مدت تر در حدود 13000 ریال عدد دوم اعتبارش بیشتره و فکر میکنم با این شرایط تا 13000 ریال پایین بیاد . ممکنم هست اشتباه کنم و امیدوارم شنبه برگرده
-
بهروز مولایی
چنوپا سلام بر 1200
-
ولاعتماد لیزینگ رازی با نماد ولراز کلا 1/5 میلیارد سهام داره 60درصد سهام دست حقوقیه و 27 تومان هم سود ساخته قیمت روی تابلو 195تومان اونونقت ولاعتماد با ده میلیارد سهام و 17تومان سود ساخته انتظار چند دارید مگه؟؟؟؟؟تو لیزینگی ها بجز ولملت که با 2/5میلیارد سهام 1400تومانه بقیشون همه زیر چهارصر تومان هستن اکثرا هم کلا 1/5میلیارد سهام دارن
-
امین بهرو
اگر فک میکنید نرخ بهره بالا میره که نباید طلا بخرید. عزیز نرخ بهره بالا بره همون طلا هم میریزه، اگه اوراق جذاب شه، پول میره اوراق میخره، دیگه دارایی نمیخره. نتیجه این میشه که رکود تشدید میشه، ملک و خودرو و دلار و طلا و سهام، همه میریزن. حالا از یک طرف دولت کسری بودجه شدید داره و اوراقش فروش نمیره و مجبوره نرخ بهره بالا ببره، از طرف دیگه رشد نرخ بهره رکود رو از اینی هم که الان هست بیشتر میکنه. بنظر من یه موج دیگه بورسو بالا میبرن تا اواسط تیرماه، بعد سهمارو خالی میکنن، بعد نرخ بهره بالا میبرن و همه بازارها وارد فاز رکود و اصلاح میشن در نیمه دوم سال.
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏 یه خبر خوب به سهامداران عزیز فن افزار ؛ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ 1.صندوق سرمایه گذاری ضمان اواخر خردادماه با خرید 9/600/000 سهم فن افزار در قیمت 3817 به جمع سهامداران کدالی فن افزار پیوست. 👌 خریدها ادامه خواهد داشت با قدرت💰
-
صندوق های طلای بورس ایران
پیش بینی دویچه بانک؛ طلا تا 3800 دلار سقوط می کند؟ دویچه بانک پیش بینی پایان سال #طلا را به 4800 دلار کاهش داد. هشدار: اگر فد 3 تا 4 بار نرخ را افزایش دهد، طلا تا 3800 دلار ریزش خواهد کرد. حجم معاملات اتی به کمترین حد 17 ساله رسید. پناهگاه امن جهانی در برابر فدرال رزرو سرسخت عقب نشینی کرد. سناریوی 3800 دلاری چقدر جدی است؟ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
تحلیل سهم
تکنیک معاملاتی سهمی تحلیل شده و خرید کردید و کلیت سبدتون رشد میکنه و سهم مورد نظر در جا میزنه یا کمی منفی میشه چه باید کرد؟ فقط میشه گفت باید قدر اون سهمو دونست و یک فرصت بکر جهت خرید مجدد هست… چند روز پیش یکی از دوستان گفت #وساپا درجا میزنه بفروشم فلان سهمو بخرم… گفتم نه #وساپا نگهداری کن و سهمایی که خیلی رشد کرده بده بره تو #وساپا از روز بعد هم صف میزنه برای یکی از سبدای خودم #شاروم منفی شد و درجا زد چند روز پیش اضافه کردیم و میانگین کم کردیم و شاروم هم هر روز 3 مثبت میزنه تا عقب موندگی خودشو جبران کنه #اروند هم این هفته جمع میشه
-
الومینا حقوقی خوب میدون چه سهمی رو کجا بخره . سودی هم که در اینده نصیبش میشه نوش جونش.