جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Dark1363 فرامرزی | dark1363
۱۰:۰۵:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

تاصیکو تو سبد سهم اتون تاصیکو داشته باشید. یاد اش بخیر هر سهم تاصیکو رو خریدم 170 تومان. بعد این همه سال تعداد سهام من شد 1 میلیون سهم و سود سهام سالیانه از پول اولیه که برای خرید گذاشتم بیشتر شد. به عبارتی سهام برای من مجانی شد از پارسال. همه اینها رو گفتم. چندتا سهم پدر و مادر دار بخرید. بندازید یه گوشه و هر سال فقط سود اش رو بگیرید. انشالله به وقت اش میوه اش رو هم خواهید خورد. موفق باشید.

لیست اخبار