جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sabzpoosh
۰۹:۱۸:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

بورس در کل کمتر از 10 درصد رشد داشته که هنوز ضرر سال 99 جبران نکرده.حتی هنوز صندوق درامد ثابت امین یکم منم منفیه.سهام های دیگر بماند.با این کندل های قرمز و منفی دیگه امیدی بهش نیست.شنبه اگه پا بده همشو میفروشم میرسم سمت طلا.فقط طلا

تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار