در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مطرح شد: علی حقانی، رییس هییت مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، در پایان مجمع با اشاره به برنامه های پیش روی شرکت اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و روند جاری، سال پیش رو می تواند سالی همراه با تحولات مثبت برای شرکت ابنیه باشد. پیش بینی ما این است که نتایج این اقدامات در نهایت به نفع سهامداران رقم بخورد. وی افزود: پیگیری فرایند پذیرش سهام در بازار سرمایه و همچنین تعیین تکلیف پرونده کمیسیون ماده 100 از مهم ترین برنامه های شرکت در ادامه مسیر است و امیدواریم با تحقق این اهداف، زمینه بهره مندی بیشتر سهامداران از ظرفیت های شرکت فراهم شود. ✔️روابط عمومی گروه شرکت های پدیده 🆔 اینستاگرام | تلگرام | اپارات | وبسایت | لینکدین http://instagram.com/padide_co http://t.me/padideco http://aparat.com/padide_co http://padide.com/ https://www.linkedin.com/company/padidehco/
-
Dark1363 فرامرزی
تاصیکو تو سبد سهم اتون تاصیکو داشته باشید. یاد اش بخیر هر سهم تاصیکو رو خریدم 170 تومان. بعد این همه سال تعداد سهام من شد 1 میلیون سهم و سود سهام سالیانه از پول اولیه که برای خرید گذاشتم بیشتر شد. به عبارتی سهام برای من مجانی شد از پارسال. همه اینها رو گفتم. چندتا سهم پدر و مادر دار بخرید. بندازید یه گوشه و هر سال فقط سود اش رو بگیرید. انشالله به وقت اش میوه اش رو هم خواهید خورد. موفق باشید.
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵🔵#پتروما اولین #خرید_حقیقی در قیمت 26,187 ( 3.0% ) در صف خرید ساعت: 10:05 1 نفر مجموعا 1,280میلیون تومان قدرت خریدار: 1.0 م.سی روز: 11.6 | سرانه حقیقی: 0 م.سی روز: 450 قیمت پایانی 26,187 ( 3.0% ) @fundSmartMoney1 1405/04/03
-
سصفها افزایش سرمایه را بیخیال شوید بچسبید به قطعی برق سصفها . سه وعده کاری را به یک وعده تقلیل دادند. اینهمه برق داریم سدها که پر شد و خود سصفها هم پول خورشیدی داره چرا باید در این شرکت تاثیر بگذارد
-
ایلیا رستمی
نماد دوستان کف رو رو سیصد بست ارزشش هر سهم 609تومان هست سود ساز با پی ای پایین نسبت به هم گروه اش زیر سیصد نفروشید راه وگستر چند سال پیش می ره باید راحت دویست درصد سود بده بعد از بازگشایی جنگ هنوز4درصد سود نداده
-
Dark1363 فرامرزی
نوری اگه بدونید تو دل نوری یه سهم شپدیس هم دارید… اینجوری حراج به مال اتون نمیزنید… بماند که تا چند سال دیگه نوری میشه قطب بزرگ ایران تو صنعت پتروشیمی هدف فقط جمع کردن سهم هست و به وقت اش میزنن زیر سهم و میگی ای کاش نمی فروختم…
-
Golestani
#جم_پیلن مواد اولیه برای تولید دو سال با دلار 75 تا 80 هزار تومان خریداری شده گریدهای جدید شرکت تا دو برابر حاشیه سود دارند، مزیت های بنیادی دیگری هم داره اما فقط همین دو مورد رو روی گزارشات اتی لحاظ کنید ارزش جم پیلن مشخص میشه. از نظر نموداری بعد از اصلاح پیچیده فلت گسترده به مدت تقریبی دو سال و نیم، موج یک جدید رو زده و تا پنجاه درصد موج یک رو اصلاح کرده (اصلاح موج دوم) از اینجا انتظار شروع موج سوم رو داریم، تارگت کلاسیک موج سوم با فرض کف 14/15 هزار تومان 33 تا 34 هزار تومن هست و با فرض کشیده بودن موج سه که زیاد اتفاق میفته تارگت این موج 45 هزار تومان هست. با مهر ، گلستانی
-
کانال...سهام پدیده(گشان و ابنیه )
ابنیه_گشان جهت اطلاع دوستان 👈بر اساس اعلام شرکت، وجه حاصل از فروش خیام در حساب شرکت موجود است، اما به دلیل شرایط فعلی شبکه بانکی و برخی اختلالات، فعلاً امکان جابه جایی کامل منابع وجود ندارد. 👈به گفته مسیولان، در صورت رفع این مشکلات و دسترسی به منابع، حجم معاملات حمایتی می تواند 3 تا 4 برابر افزایش پیدا کند و حمایت موثرتری از سهم انجام شود. 👈تا ان زمان، سهامداران با دقت بیشتری نسبت به دارایی خود تصمیم گیری کنند و تحت تاثیر شایعات و فضاسازی ها قرار نگیرند.😐😐😐😐😐 400میلیارد برجی کمش 12میلیارد سود بانکیش هست جا به جا کردن این حجم از پول که برای بانک فاسد گنده گوی کاری نداره…نمی دونم چرا هر چیزی که به نفع مردم میخواد اتفاق بیفته امکان پذیر نیست…یعنی از هر راهی بتونن استفاده میکنن که 1000تومن بیشتر بدزدن… کلا مغز این افراد برای دزدی برنامه ریزی شده…به روزی حلال اعتقاد ندارن
-
stock & options
با توجه به جهش سود خالص #کاما در 3 ماهه زمستان ، p/e ttm سهم به محد وده 4 رسیده که بسیار جذاب هست.
-
stock & options
#کاما •️ شرکت باما در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 968 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 32,074,358 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 228 درصد رشد داشته است.
-
BMM Trader
بعضی سهمها هم سودسازی خوبی داشتند و هم رشد خوبی داشتند مثل فملی و شبندر و شپدیس و… منتها در بورس مهم اینه که اولا دید بلند مدت حداقل 2-5 سال داشته باشید و ثانیا پول را بصورت پله ای وارد کنید نه یکجا تا میانگین خوبی داشته باشید…