#کاما •️ شرکت باما در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 968 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 32,074,358 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 228 درصد رشد داشته است.
-
ثفارس سهم شرکت از پروژه باران طبق صورت مالی ک اعلام کرده نزدیک ده هزار متر مفیده حالا بنظرتون بهترین جای شیراز قیمت چنده؟ در بدترین حالت پروژه باران اندازه کل مارکت فعلی شرکت باید باشه
-
ولاعتماد چندتا نگرانی وجود داره اول اینکه بالای پنجاه درصد فروشنده تو کشف قیمت حقوقی بوده دوم اینکه از32هزار نفر فرد حقیقی فقط هزار نفر فروشنده بودن که تا شنبه چند هزار نفر خبردار میشن سوم اینکه با این صورتهای مالی و وام هایی که به خودی داده حداقل تا دوسال پیشرفت شرکت متصور نیست چهارم اینکه کلا شرکتهای لیزینگی دنبال پول هستن چرا باید پول بیاره از سهام اصلا حمایت بکنه پنجم وضعیت لیرینگی هت همیشه بدتر از کل بازار بوده و حتی ریسک ازبین رفتن سرمایه هم توش زیاده مثل ولیز کلا با تجربه بهتون میگم دور شرکتهای لیرینگی اونم با ده میلیارد سهامو خط بکشید شنبه من خودم میفروشم 600هزارتا دارم تا ده هزارتومنم رفت نوش جون شما
-
m g
شپنا هرسال این موقع سهام تو اصلاح زمانی بود ولی اصلاحش تموم شد زمانی و قیمتی پس امسال این موقع مثل هرساله این موقع نیست و نخواهد بود چون وارد روند صعودی بلندمدت شدیم رشد بورس شروع شده
-
بتا سهم
#زشگزا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4251 ریالی رسیده است
-
بهروز تاج
زشگزا درود .امسال 1405 با توجه به کارشناسی اهل فن قطعا 800 تومن سود و قیمت سهم بین 7000 تا 9000 تومن پیش بینی میشه.
-
m g
شپنا هر سال این موقع با امسال این موقع خیلی فرق داره درسته
-
Oliver
#خزامیا امیدوارم امسال عقب افتادگی 6،7،ساله رو جبران کنه
-
بتا سهم
شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی ارد انوشیروان اصفهان از زیرمجموعه های #اردینه در گزارش 12ماهه 2183 میلیارد ریال سود خالص دارد
-
m g
شپنا بخاطر سقوط انس😂😂😂😂😂😂
-
رحیم مرادی
#ثفارس بازیگر سهم میخواد همون تله ای که رو 1600 پیاده کرد سهامداران زیادی تو تله انداخت بعد قفل صف فروش کرد تا 1300 دوباره پیاده کنه قفل صف فروش کنه تا 1000 خدا کنه ایندفعه نتونه به خواستش برسه