غالبر غالبر هرکی گرفت رفته تو ضرر مگر نوسانگیری بخر
-
Dark1363 فرامرزی
نوری اگه بدونید تو دل نوری یه سهم شپدیس هم دارید… اینجوری حراج به مال اتون نمیزنید… بماند که تا چند سال دیگه نوری میشه قطب بزرگ ایران تو صنعت پتروشیمی هدف فقط جمع کردن سهم هست و به وقت اش میزنن زیر سهم و میگی ای کاش نمی فروختم…
-
Golestani
#جم_پیلن مواد اولیه برای تولید دو سال با دلار 75 تا 80 هزار تومان خریداری شده گریدهای جدید شرکت تا دو برابر حاشیه سود دارند، مزیت های بنیادی دیگری هم داره اما فقط همین دو مورد رو روی گزارشات اتی لحاظ کنید ارزش جم پیلن مشخص میشه. از نظر نموداری بعد از اصلاح پیچیده فلت گسترده به مدت تقریبی دو سال و نیم، موج یک جدید رو زده و تا پنجاه درصد موج یک رو اصلاح کرده (اصلاح موج دوم) از اینجا انتظار شروع موج سوم رو داریم، تارگت کلاسیک موج سوم با فرض کف 14/15 هزار تومان 33 تا 34 هزار تومن هست و با فرض کشیده بودن موج سه که زیاد اتفاق میفته تارگت این موج 45 هزار تومان هست. با مهر ، گلستانی
-
کانال...سهام پدیده(گشان و ابنیه )
ابنیه_گشان جهت اطلاع دوستان 👈بر اساس اعلام شرکت، وجه حاصل از فروش خیام در حساب شرکت موجود است، اما به دلیل شرایط فعلی شبکه بانکی و برخی اختلالات، فعلاً امکان جابه جایی کامل منابع وجود ندارد. 👈به گفته مسیولان، در صورت رفع این مشکلات و دسترسی به منابع، حجم معاملات حمایتی می تواند 3 تا 4 برابر افزایش پیدا کند و حمایت موثرتری از سهم انجام شود. 👈تا ان زمان، سهامداران با دقت بیشتری نسبت به دارایی خود تصمیم گیری کنند و تحت تاثیر شایعات و فضاسازی ها قرار نگیرند.😐😐😐😐😐 400میلیارد برجی کمش 12میلیارد سود بانکیش هست جا به جا کردن این حجم از پول که برای بانک فاسد گنده گوی کاری نداره…نمی دونم چرا هر چیزی که به نفع مردم میخواد اتفاق بیفته امکان پذیر نیست…یعنی از هر راهی بتونن استفاده میکنن که 1000تومن بیشتر بدزدن… کلا مغز این افراد برای دزدی برنامه ریزی شده…به روزی حلال اعتقاد ندارن
-
stock & options
با توجه به جهش سود خالص #کاما در 3 ماهه زمستان ، p/e ttm سهم به محد وده 4 رسیده که بسیار جذاب هست.
-
stock & options
#کاما •️ شرکت باما در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 968 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 32,074,358 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 228 درصد رشد داشته است.
-
BMM Trader
بعضی سهمها هم سودسازی خوبی داشتند و هم رشد خوبی داشتند مثل فملی و شبندر و شپدیس و… منتها در بورس مهم اینه که اولا دید بلند مدت حداقل 2-5 سال داشته باشید و ثانیا پول را بصورت پله ای وارد کنید نه یکجا تا میانگین خوبی داشته باشید…
-
stock & options
#فسبزوار خرداد قشنگی داشت و 31611 میلیارد ریال فروش زد نرخ هم 341,057,059 ریال بود . در فروردین به عدد 11749 میلیارد ریالی رسیده است نرخ اهن اسفنجی 293,742,056 ریال است اردیبهشت این عدد 24420 میلیاردیال شده و رشد کرده و نرخ 331,842,377 ریال است اسفند هم شبیه بهمن بود و 25936 میلیارد ریال فروش داشت در بهمن به عدد 22609 میلیارد ریالی رسیده است 3 ماهه 54463 میلیارد یال فروش داشت 6 ماهه به 122226میلیارد ریال رسید نزدیک 2 برابر مدت مشابه قبل است @sstock_options
-
عالم اقتصاد
2 تیر 1405 #صندوق #گنج خرید با حدضرر 134000 معقول است
-
عالم اقتصاد
2 تیر 1405 #صندوق #کهربا با حدضرر 151 ارزش خرید دارد شکست 147 سیگنال نزولی است
-
غدیس مجمع افزایش سرمایه لغو شد چهارشنبه فقط تقسیم سوده