2 تیر 1405 #صندوق #گنج خرید با حدضرر 134000 معقول است
-
حامد سهرابی
وبملت چرا تو ایران نرخ دلار کمتره چون تقاضای کناره،چرا تقاضا کمتر هست چون بانک ها فعلا دچار اختلال هستند،بانک ملت منتفع خواهد شد از رشد دلار و روی سود میزاره
-
Ali
#وپارس انقدر گذارش کن جونت در بیاد
-
stock & options
بورس چه جای عجیب و غریبی شده چقدر سهم مفت داریم با متغییر های فعلی #غمهرا اگر تا پایان سال 18 همت بفروشه با حاشیه سود 14.5 درصد 2.6 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 2.9 🤷♂️🤦🏻♂️
-
Ali
#وپارس بعد از یک هفته هیچی
-
خودرو غشان 100% سود داد دمش گرم
-
Ali
#وساپا
-
Ali
#وپارس good
-
مهرداد رجبی
کگل سهم ارزنده ای است
-
حامد سهرابی
وبملت هرات فردایی ⏳ 165,300 باز هم نظرم رو میگم دلار اغاز رشد اروند روز اول کاری بورس واچ باشه
-
تاوان عشق❤️🩹🕊
🔮میکس تکنو دیپ هاوس ❤️ 😍💋🫵