🟢🔴#بیشترین_کمترین_بازده ✅ منتهی به #تاریخ 1405/04/02 ✅ مبنای بازدهی قیمت پایانی تعدیل شده است(افزایش سرمایه و تقسیم سود لحاظ شده است) ✅ اخرین قیمت، قیمت اخرین معامله سهام و صندوق های قابل معامله میباشد 🆔 @Tadbirgaran_farda
-
محسن برونی
#شسپا دوستان کسی اطلاع داره شسپا سال مالی 1405 سال اینده چقد سود میسازه؟؟
-
Iran
#شستا امسال سود نقدی 50 تومنی دور از دسترس نیست
-
آراد
خگستر شنبه برای خودرویی ها خیلی مهمه شاخص خودرویی ها روی مقاومت اصلی هستند ، اگر رد کنن که عالی میشه
-
stock & options
#کرک_اسپرد با توجه به خبر بازگشت نرخ خوراک و فراورده های ویژه شرکتهای پالایشی به مبنای نرخ جهانی از 26 خرداد ماه و با فرض اعمال این مصوبه بر کل سبد این شرکتها، اخرین وضعیت کرک اسپرد صنعت را بررسی میکنیم: از ابتدای اسفند 404 تا 25 خرداد 405، نرخ فراورده های اصلی معادل نرخ بهمن 404 و نرخ فراورده های ویژه بر اساس نرخ معاملاتی بورس کالا لحاظ شده در نرخهای اعلامی روز گذشته ملی پالایش متوسط نرخ لوبکات 72.5 میلیون تومان و نرخ وکیوم حدود 40 میلیون تومان در هر تن اعلام شده و برای بازه 26 خرداد ماه به به بعد همین نرخها برای فراورده های مذکور لحاظ شده است بهار به بهار که مقایسه کنیم: شاخص دلاری کرک افتی بسیار ناچیز (در حدود 0.3 دلار ) داشته، منتهی به واسطه رشد 108 درصدی دلار در همین بازه، در مجموع شاخص ریالی کرک نسبت به بهار سال گذشته دوبرابر شده تبصره: به طور خاص در قیاس بهار به بهار ،کرک نفت گاز و نفتا به ترتیب 27% و 60% رشد و کرک فراورده های بنزین و نفت کوره به ترتیب11%،90% درصد افت داشته اند،در این بازه کرک وکیوم از 2.5 دلار به 13- دلار در هر تن رسیده. بنابراین توجه به ترکیب شرکتها بسیار تعیین کننده است ebarez
-
شفن از شنبه موقتا ریزشی خواهد شد مواظب سهم خود باشید نفروشید اجازه تحرک به حقوقی ندهید . تلفیق کدال خواهد شد
-
خساپا همین که خودش را نزدیک 60 نگه داشته و میل به اصلاح نداره نوید بخش شکست مقاومته
-
خساپا به نظر بنده کم کم در حال زدن مقاومته… مقاومت 60 را بزنه راهش هموار میشه
-
بورس در کل کمتر از 10 درصد رشد داشته که هنوز ضرر سال 99 جبران نکرده.حتی هنوز صندوق درامد ثابت امین یکم منم منفیه.سهام های دیگر بماند.با این کندل های قرمز و منفی دیگه امیدی بهش نیست.شنبه اگه پا بده همشو میفروشم میرسم سمت طلا.فقط طلا
-
دوست
شستا امسال سود نقدی 50 تومنی دور از دسترس نیست
-
Amirkazemi
#خودرو ، نونم که گرون شد یا خدا به جهشای قیمتا