خساپا همین که خودش را نزدیک 60 نگه داشته و میل به اصلاح نداره نوید بخش شکست مقاومته
-
m g
شپنا هر سال این موقع با امسال این موقع خیلی فرق داره درسته
-
Oliver
#خزامیا امیدوارم امسال عقب افتادگی 6،7،ساله رو جبران کنه
-
بتا سهم
شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی ارد انوشیروان اصفهان از زیرمجموعه های #اردینه در گزارش 12ماهه 2183 میلیارد ریال سود خالص دارد
-
m g
شپنا بخاطر سقوط انس😂😂😂😂😂😂
-
رحیم مرادی
#ثفارس بازیگر سهم میخواد همون تله ای که رو 1600 پیاده کرد سهامداران زیادی تو تله انداخت بعد قفل صف فروش کرد تا 1300 دوباره پیاده کنه قفل صف فروش کنه تا 1000 خدا کنه ایندفعه نتونه به خواستش برسه
-
افشین ۳۴۷۴۰
#معیار یعنی به غیر از من کسی سهم معیار نداره؟! معیار کوچه خلوته؟! عجب اقای رنگو
-
بتا سهم
#ناما در فروردین با فروش 848 میلیاردریالی مواجه بود و به عدد 4652 میلیارد ریال در 4ماهه رسیده در اردیبهشت این عدد 1060 میلیاردریال و خرداد 2427 میلیارد ریالی فروش بود و 6 ماهه به 8140 میلیارد ریال رسید .
-
مسعود
#دشیری همچنان در انتظار افزایش سرمایه سنگین شرکت هستیم چرا مدیران شرکت تعلل میکنند
-
بورس اتومات
خریدهای حمایتی برای حذف حباب منفی موج در حالی که همه چیز برای یک رشد چشم گیر سهام اماده به نظر می رسد (در مطلب بعد به ان پرداخته خواهد شد) و با توجه به پرتفوی جذاب موج دلیلی برای حباب منفی در صندوق اهرمی موج وجود ندارد؛ قیمت تابلو 7 درصد از ارزش ناو موج پایین تر است. به همین دلیل مدیر صندوق اهرمی با ابطال واحدهای ممتاز در جهت کاهش حباب بیش از منفی 7 درصدی برامده است. اگر انتظار یک جهش سنگین قیمت سهام پرتفوی موج وجود دارد، حباب منفی در قیمت تابلو نسبت به ارزش واقعی صندوق دیگر منطقی نیست. روز گذشته هم مشاهده می شود گرچه ارزش معاملات و نقدشوندگی موج با اختلاف از سایرین بیشتر بود و به 1900 میلیارد تومان نزدیک شد تلاش برای کاهش حباب در حال انجام است. لازم به توضیح است که احتمالا شدت رشد قیمت سهام پرتفو و ناو موج با توجه به اهرم موجود و با توجه به دامنه محدود نوسان قیمتی بیشتر است ولی به هر حال با این فضای کنونی تلاش حداکثری برای حذف حباب منفی موج به کار گرفته خواهد شد.
-
پیمان
وسدید کارخانه متلاشی شد سهام با مثبت20 و 30 باز شدند اونوقت از قیمت 18تومن و 98 تومن وسدیدعنوان میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!