شپلی حقیقی محترم درصدی شش و نیم میلیون سهم خریداری کردند . خدا به مال و زندگیت برکت بده انشالله
-
محمد
سبجنو واقعادم این شرکت گرم هم سهم منطقی بعد مجمع باز شد و هم طبق قولشون به موقع سود و واریز کردن در ضمن مال من بانک تجارت بود که دیشب بحساب اومد با اینکه مبلغ بالا بود
-
زائر
حکشتی چه صف خریدی داره
-
پکرمان سلام دیروز لاستیک 0/045 گران شد بفروشید این سهم اشغال رو تا بقیه دوستان فهیم بخرند
-
غالبر غالبر کفش سوراخ شده میخواد برسه ته چاه اب بدش میرسه هسته زمین
-
کپشیر حرکت سلطان کپشیر به سمت هدف 3000 تومان
-
Majid.t
های وب دوستان و سهامداران عزیز در های وب قصد خرید سهم رو دارم منتظرم حقوق پرداخت کنن تعریف نباشه بسیار خوش قدم دارای طینت پاک ومهربان ورود=رشد
-
علی
#شپلی امروز. می بایست. قیمت. و ارزش سهم. ها تغییر کند. و به روز حال. زمان فعلی. شوند. حتی سودهای شرکتها. تناسب. با زمان. حال باشد. امروز. سودهای شرکتها. انگیز برای سهامدار. ایجاد نمی کند. چون. قیمت. کالاها. بشدت رشد کرده است. و شرکت. سودهای. 5 تا 10 سال قبل را هنوز مورد. محاسبه. قرار. می دهد
-
Mohammad
#پالایش پالایش چه قدر سود تقسیم کرد؟
-
سیلور خیلی همش حباب صندوق های نقره می گن قبل از بسته شدن بازارها اهرم حباب مثبت 10یا 13 بود بعد اینکه بازارها باز شدن اکثر پرتفو اهرم فولاد پتروشیمی که سود سازی نداشتن چجوری الان بعد 100 درصد رشد باز هم حباب منفی هستش جناب Hتوضیح بده لطفا
-
غالبر این سهم غالبر کلا باید حذف بشه از سازمان بورس جز ضرر به سهامدار هیچی نداره تو این یکسال 50درصد ضرر زدش