غالبر غالبر کفش سوراخ شده میخواد برسه ته چاه اب بدش میرسه هسته زمین
-
Soroosh321
#ودی حتی بازارگردان هم کلافه شده از اوضاع این سهم این بار در مثبت 3 هم نفروخته
-
Dark1363 فرامرزی
شاوان با این فرمول نرخ جدید و افزایش محاسبه کرک اسپرت من خودم با یه بازگشایی بزرگ امیدوارم. انشالله که شاوان هم به جایگاه واقعی خود اش برگرده. یادمون نره قیمت اش همیشه از شیراز و شبریز بالاتر بود. به امید بازگشایی بزرگ…
-
Mohamad
جم پیلن 29 هزارتن موجودی داشته که بخش رو دوماه اول سال فروخته و هنوز 17500 تن موحودی داره که اگه شرکت خردادد با قیمت ماه قبل فروخته باشه 6500 میلیارد مبلغ فروش میشه حالا اگه 500 میلیارد هم شرکت تولید کنه 7 همت فروش خرداد میشه با این حساب سه ماهه 10 همت فروش وچون از موجودی فروخته وهزینه تولید نداشته سه ماه به نظرمن می تونه سود بالای بسازه حتی شاید بالا 3 تومن نمی دونم شایدم این تحلیل من اشتباه باشه
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#APE/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
چقدر نوشتم حتاید/تیپیکو/تاپیکو/وپاسار.. مگه راه میدن تا الان 80% دادن بازم نمیشه خرید
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟠😡 سقوط سنگین بازار طلا؛ حدود 500 میلیارد دلار از ارزش #طلا کم شد! 🔻طلا تحت فشار دلار قوی تر و چشم انداز نرخ بهره فدرال رزرو قرار گرفت. 🔻این حرکت باعث شد ارزش تقریبی طلا حدود 500 میلیارد دلار کاهش پیدا کند. #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
Dark1363 فرامرزی
تاصیکو تو سبد سهم اتون تاصیکو داشته باشید. یاد اش بخیر هر سهم تاصیکو رو خریدم 170 تومان. بعد این همه سال تعداد سهام من شد 1 میلیون سهم و سود سهام سالیانه از پول اولیه که برای خرید گذاشتم بیشتر شد. به عبارتی سهام برای من مجانی شد از پارسال. همه اینها رو گفتم. چندتا سهم پدر و مادر دار بخرید. بندازید یه گوشه و هر سال فقط سود اش رو بگیرید. انشالله به وقت اش میوه اش رو هم خواهید خورد. موفق باشید.
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵🔵#پتروما اولین #خرید_حقیقی در قیمت 26,187 ( 3.0% ) در صف خرید ساعت: 10:05 1 نفر مجموعا 1,280میلیون تومان قدرت خریدار: 1.0 م.سی روز: 11.6 | سرانه حقیقی: 0 م.سی روز: 450 قیمت پایانی 26,187 ( 3.0% ) @fundSmartMoney1 1405/04/03
-
سصفها افزایش سرمایه را بیخیال شوید بچسبید به قطعی برق سصفها . سه وعده کاری را به یک وعده تقلیل دادند. اینهمه برق داریم سدها که پر شد و خود سصفها هم پول خورشیدی داره چرا باید در این شرکت تاثیر بگذارد
-
ایلیا رستمی
نماد دوستان کف رو رو سیصد بست ارزشش هر سهم 609تومان هست سود ساز با پی ای پایین نسبت به هم گروه اش زیر سیصد نفروشید راه وگستر چند سال پیش می ره باید راحت دویست درصد سود بده بعد از بازگشایی جنگ هنوز4درصد سود نداده