#شپلی امروز. می بایست. قیمت. و ارزش سهم. ها تغییر کند. و به روز حال. زمان فعلی. شوند. حتی سودهای شرکتها. تناسب. با زمان. حال باشد. امروز. سودهای شرکتها. انگیز برای سهامدار. ایجاد نمی کند. چون. قیمت. کالاها. بشدت رشد کرده است. و شرکت. سودهای. 5 تا 10 سال قبل را هنوز مورد. محاسبه. قرار. می دهد
-
افشین ۳۴۷۴۰
#معیار یعنی به غیر از من کسی سهم معیار نداره؟! معیار کوچه خلوته؟! عجب اقای رنگو
-
بتا سهم
#ناما در فروردین با فروش 848 میلیاردریالی مواجه بود و به عدد 4652 میلیارد ریال در 4ماهه رسیده در اردیبهشت این عدد 1060 میلیاردریال و خرداد 2427 میلیارد ریالی فروش بود و 6 ماهه به 8140 میلیارد ریال رسید .
-
مسعود
#دشیری همچنان در انتظار افزایش سرمایه سنگین شرکت هستیم چرا مدیران شرکت تعلل میکنند
-
بورس اتومات
خریدهای حمایتی برای حذف حباب منفی موج در حالی که همه چیز برای یک رشد چشم گیر سهام اماده به نظر می رسد (در مطلب بعد به ان پرداخته خواهد شد) و با توجه به پرتفوی جذاب موج دلیلی برای حباب منفی در صندوق اهرمی موج وجود ندارد؛ قیمت تابلو 7 درصد از ارزش ناو موج پایین تر است. به همین دلیل مدیر صندوق اهرمی با ابطال واحدهای ممتاز در جهت کاهش حباب بیش از منفی 7 درصدی برامده است. اگر انتظار یک جهش سنگین قیمت سهام پرتفوی موج وجود دارد، حباب منفی در قیمت تابلو نسبت به ارزش واقعی صندوق دیگر منطقی نیست. روز گذشته هم مشاهده می شود گرچه ارزش معاملات و نقدشوندگی موج با اختلاف از سایرین بیشتر بود و به 1900 میلیارد تومان نزدیک شد تلاش برای کاهش حباب در حال انجام است. لازم به توضیح است که احتمالا شدت رشد قیمت سهام پرتفو و ناو موج با توجه به اهرم موجود و با توجه به دامنه محدود نوسان قیمتی بیشتر است ولی به هر حال با این فضای کنونی تلاش حداکثری برای حذف حباب منفی موج به کار گرفته خواهد شد.
-
پیمان
وسدید کارخانه متلاشی شد سهام با مثبت20 و 30 باز شدند اونوقت از قیمت 18تومن و 98 تومن وسدیدعنوان میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
تکنیکالیست
#فاراک بالای 50 تومن امسال تقسیم سود داره. سود سال مالی بعدی حداقل 80 تومنه. پی به ای 4 بعلاوه 50 تومن حساب کنی حداقل قیمت سهم 370 تومن میشه. 80 تومن سود بدون لحاظ رفع تحریم و سرمایه گذاری خارجی در صنعت هست که اگر تحریم ها رفع بشه سودش تا دوبرابر هم میتونه بالا بره
-
مسعود
#ساروج با عادی شدن وضعیت منطقه خلیج فارس رشد صادرات شرکت افزایش یافته و بزودی یکی از با ارزشترین شرکتهای صادرات محور بورس خواهد شد.
-
MAHSHID | DADASHZADEH
✨صندوق دو ایکس کیان 💫در حال حاضر به محدوده مقاومت 1850_1947 برخورد کرده است در صورت شکست و تثبیت هدف بعدی 2407 می باشد در غیراینصورت حمایت اول 1427 می باشد 👩💻برای خرید صندوق دوایکس کیان از طریق اپلیکیشن کیان اینجا کلیک کنید https://dabi.kiangroup.com/a/6fcf6bff
-
پدرام راد
از گروه دارویی سهام #دزاگرس #دالبر #دفارا #پخش رو جهت سهامداری تو سبد انتخاب کردیم
-
سید حسین اکبری
فزر تتر افزایشی شد چون خوشبینی دارایی های بلوکه شده تمام شد. دلاری در کار نیست فقط دارو و غذا و…