جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۲۳:۰۰:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

خودرو من دیگه پولی وارد بورس ایران نمیکنم .همین فقط نظاره گر هستم .همون سهام هایی که داشتم چه گلی زدن که بقیه بزنن

لیست اخبار