جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پارس الوند | alvand123
۰۱:۴۶:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وپارس سهام روبه رشد اگه اصلاح رفتار بده تو. حوزه ارزی هم به نفع سهامداره هم به نفع بانک خودتو. ناراحت نکن افزایش سرمایه داره اگه بلد باشن همه باید سود کنیم. انتقاد باید کرد اونم انتقاد درست و اصولی باتوجه اتفاقات روبرو هم باید نرخ کفایت سرمایه اصلاح بشه با سود انباشته هم برنامه نقدینگی درستی داشته باشه تا مثل سنوات قبل دچار چالش تو حوزه نقدینگی نشه که سود عملیاتی رو تحت تاثیر قراربده. مطالب رو بخون خوب گوش بده حرف حساب بزن. با حرف و. جو دادن سهم بالا نمی ره. گلم زیاد هم عصبی نشو سهامداری کن.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار