جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
یه بنده خدا.... | trader1365
۰۱:۴۲:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#خودرو عضو کمیسیون غلط کرد..شکر خورده..بیجا کرده ح ر و می ی خودرو سازی داره لگناشو به قیمت اروپا به مردم ایران می فروشه با کیفیت صفر..حالا فکر کن ازادش بزارن..سر خودتون چرا کلاه میزارید؟ چرا پشت سرمایه دار هستید که جیبتون را بزنه؟ چی تو جیب شما میره اگر ایران خودرو قیمتها را ببره بالا ؟ با همین دستوری دستوری همه چیز را ازاد کردن زندگی شده ریالی ،خرجمون شده دلاری فولاد و محصولات کشور خودمون را به قیمت دلار روز به خودمون می فروشن ولی درامد ایرانی ریال هست

لیست اخبار