جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
یاسر | bahram437194941
۰۱:۴۴:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شاخص_بورس چند صد هزار سهم سصوفی 200 تا تک تومنی داشتم. میتونستم راحت تعدادش رو به یک میلیون سهم برسونم.. الان شده بودم بازنشسته واقعی.. متاسفانه اماتور بودم فریب استاتید مقاومت تراش خوردم.. خواستم بگم بنیاد حرف اول رو میزنه. دوم اینکه کامنت ها میبینم هنوز نسل اساتید دوزاری منقرض نشده..

تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار