#اطلاعیه _سهام بسمه تعالی اطلاعیه شماره یک پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلای نفیس مهرگان به استحضار می رساند در اجرای تدابیر ابلاغی سردار سرپرست محترم وزارت دفاع مبنی بر ارتقا و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح در نظر است پس از انجام تشریفات قانونی مربوطه و اخذ مجوزهای لازم، بخشی از پذیره نویسی صندوق طلای شرکت سبدگردان مهرگان از زیر مجموعه های گروه مالی مهرگان ، به بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران ن.م (با نسبت همسر) واگذار شود. شرکت سبدگردان مهرگان، وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، با بیش از 21 همت دارایی تحت مدیریت، از نهادهای حرفه ای بازار سرمایه است که در زمینه مدیریت دارایی، طراحی ابزارهای نوین سرمایه گذاری و ارایه خدمات مشاوره سرمایه گذاری فعالیت می کند. در همین راستا و با توجه به استقبال سرمایه گذاران از ابزارهای مبتنی بر طلا، «صندوق سرمایه گذاری طلای نفیس مهرگان» با نماد «مهرگلد» در شرف تاسیس بوده و پذیره نویسی ان در هفته اتی انجام خواهد شد. سرمایه گذاری در این صندوق، امکان مشارکت در بازار طلا را به شکلی امن و شفاف فراهم می کند و از مزایایی نظیر نقدشوندگی مناسب، عدم نیاز به نگهداری فیزیکی طلا، عدم پرداخت اجرت و مالیات خرید طلا، و امکان سرمایه گذاری با مبالغ اندک و خرید و فروش انلاین برخوردار است. از این رو سقف ریالی پذیره نویسی صندوق طلای مورد اشاره برای بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران (با نسبت همسر) مبلغ 80،000،000 ریال است (متناسب با تعداد متقاضیان تصمیم گیری خواهد شد)، که از حقوق متقاضیان در یک مرحله و پس از اتمام فرایند پذیره نویسی کسر خواهد شد. مشترکینی که دارای کد بورسی فعال بوده و تقاضای خرید اقساطی پذیره نویسی صندوق طلای فوق را دارند، از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخه 3/04/1405 تا ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخه 07/04/1405 فرصت دارند تا با ارسال عدد 444 به سرشماره پیامکی 60009621 و یا از طریق تماس با شماره 09621، درخواست پذیره نویسی اقساطی فوق را به سابا اعلام نمایند. (تاکید می گردد برابر مقررات سازمان بورس، امکان واگذاری پذیره نویسی فوق، به متقاضیان فاقدکد بورسی فعال وجود ندارد و نیز پس از قطعی شدن، انصراف متقاضی قابل انجام نمی باشد). قابل ذکر است کلیه مراحل پذیره نویسی، به صورت متمرکز و بدون درخواست هرگونه واریز وجه یا اطلاعات حساب بانکی شما انجام می شود، لذا متقاضیان محترم، مراقب تماس های تلفنی سودجویان و کلاهبرداران باشند. سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح 02/04/1405 ┅═༅═►┉@kbaja_isf┉•═༅═┅ #اخبار_کانون_اصفهان رااینجا دنبال نمایید👇 در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/kbaja_isf در پیام رسان سروش https://splus.ir/kbaja_isf در پیام رسان روبیکا rubika.ir/kbaja_isf در پیام رسان تلگرام https://t.me/kbaja_isf
-
سیاوش بورسی
#عیار حالا چرا باید بالارفتن عیار با نابودی سهام همراه باشه؟ارزوی ریزش سهام داشتن بعد از 6سال ریزش چیزی جز عقده گشایی نیست
-
گروه مالی پیشرو
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
اخبار ایران و جهان
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
MB
#شپلی سلام توصیه به خریداران و سهامداران سهمی بخرید که سودساز باشه نه با اما و اگر و قراره فلان بشه کل اصفهان بسیج شدن سرمایه داران دنبال سهم بی حاشیه میگردن نه شپلی که با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین بشه مطمین همین روزا جوری خالی کنن که دیگه نشه فروخت سال 402 قیمت قبل افزایش سرمایه تا 1780 رسید بعد جوری کله کرد که 3ماه تو صف فروش بودیم در این قیمت توصیه به خرید نمیشه واقعا پر ریسک
-
ارش
#فسوژ هر چقدر سود کمتری بده بهتره افت قیمت کمتری میخوره
-
@ایران
اهرم به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر حجم هر سفارش خرید و فروش و حداقل تغییر قیمت نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس از شنبه هفته اینده(6 تیر) بر اساس شرایط جدید تعیین می شود. بر اساس این گزارش، اعمال تغییرات در خصوص حداکثر حجم هر سفارش و حداقل تغییر قیمت در اخرین روز کاری هر هفته صورت می گیرد.
-
احمد میهنی
غالبر هغته اینده سهم روندش استارت میخوره
-
reza_1232 reza
وسدید این سهم کاری به صورت مالی ندارم رانتی هست وقتی موقعش بشه میبرنش تو اسمون قدیمی ها بهتر میدونن من چی میگم
-
m f
عیار دارا یکم بعد از 60 درصد سود تازه حباب منفیش از 38 درصد رسیده 23 درصد. حالا عیار با این حباب مثبت حداقل باید زیر 40 هزار تومن بیاد تا تازه حبابش تخلیه بشه
-
R.A.1001
پتایر سلام استاد جباری اگر محبت کنین سهم #اباد (صنعت هتل _ توریستی) رو تحلیل بفرمایید دارمش میخام ببینم که چارت و اینده خوبی نداره تا با سهام پیشنهادی جنابعالی معاوضه کنم. بسیار ممنونم