جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
reza_1232 reza | mimeni
۱۸:۵۶:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید این سهم کاری به صورت مالی ندارم رانتی هست وقتی موقعش بشه میبرنش تو اسمون قدیمی ها بهتر میدونن من چی میگم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار