#شپلی سلام توصیه به خریداران و سهامداران سهمی بخرید که سودساز باشه نه با اما و اگر و قراره فلان بشه کل اصفهان بسیج شدن سرمایه داران دنبال سهم بی حاشیه میگردن نه شپلی که با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین بشه مطمین همین روزا جوری خالی کنن که دیگه نشه فروخت سال 402 قیمت قبل افزایش سرمایه تا 1780 رسید بعد جوری کله کرد که 3ماه تو صف فروش بودیم در این قیمت توصیه به خرید نمیشه واقعا پر ریسک
-
عدنان جعاوله
فزر اقا. روح الله شما انس رو باور نداشتی از 4400 پایین تر بیاد و ریزش 400 دلاری که بنده اعلام کردم رو باور نداشتی . الان هم الت سیزن رو خواهیم دید
-
Hoh
#پلوله پلوله از این به بعد امیدوارم شگفتی ساز باشه رسیدن سرمایه پلوله به 600 میلیارد تومان در دستور کار هست
-
AVA_Premium
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
وگردش وگردش از دیگر سهمهای معرفی شده که در موج قوی 3 قرار دارد با تارگت اولیه 385 تومان.. این سهم 800 تومان را هم خواهد دید…
-
I’m mOj TaBa
#کترام و حالا بعد از 6 سال مجدد داره خبرهایی به گوش میرسه از اصفهان ….. قطعا این سهم شگفتی ساز امسال خواهد بود ، کترام 260 تومنی به خاطره ها خواهد پیوست .
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 24 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه