پتایر سلام استاد جباری اگر محبت کنین سهم #اباد (صنعت هتل _ توریستی) رو تحلیل بفرمایید دارمش میخام ببینم که چارت و اینده خوبی نداره تا با سهام پیشنهادی جنابعالی معاوضه کنم. بسیار ممنونم
-
ichi_charts
#هجرت #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #پخش_هجرت •️ شرکت پخش هجرت طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 62,104,568 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 216 درصد رشد داشته است. •️ هجرت با سرمایه ثبت شده 20,650,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 166,093,834 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 176 درصد رشد داشته است.
-
روهان
کیسون همه چیز چندصد برابر رشد کرد بجز سهام غیرشاخص ساز که بازدهی منفی داشته
-
asenat
کدما ای کاش کبافق هم راه کدما میرفت
-
ichi_charts
#کرومیت #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #توسعه_معادن_کرومیت_کاوندگان_بنا •️ شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 192,046 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 738 درصد رشد داشته است. •️ کرومیت با سرمایه ثبت شده 2,950,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 314,641 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 722 درصد رشد داشته است.
-
ثشرق چه به روز سهم و سهامدار اوردن تمام اینها مربوط به حقوقی دستکاری میکنه و متاسفانه ناظرم هیچ کاری نمیکنه ثبت شکایت بازارم هیچ اثری نداشته مثل اینکه توان و قدرت زیادی دارن حقوقی ثشرق
-
عدنان جعاوله
فزر انس طلا . به سمت 4265 تا پوزیشن سل من باز شود
-
سلام دوستان من تو بورس تو 15 روز پیش تا الان با سرمایه 4 میلیارد ورود کردم الان 1.200 میلیاردو دویست ضرر فروختم ، چرا چون نفهمیدم اشتباهی از خودم سهام خریدم بزرگترین ضررم هم تو سهام شرکت شاملا بود که تو سقف خریدم و کف فروختم ،اینو گفتم که اقا اگه واقعا بلدی برو طرف بورس اگه نه سرمایت از دستت می ره ، من به خودم قول دادم باید خوب یاد بگیریم بعد ورود کنم
-
شبندر سود 1405 600 الی 800 تومان و قیمت بین 8 تا 12 هزار تومان
-
سیـگنال | سبــز
#پارسان امروز از اولین حمایت برگشت و صف خریدزد هفته اینده باید ببینیم چجوری معامله میشه اگه تقاضا مث امروز باشه همتون از ضرر درامده و ب راحتی سودمیکنید❤️✅
-
فیروزا جالبه.من پاسارگاد داشتم یلحظه سودش از سیزده رسید 24 فروختن فیروزا گرفتم.اومدم دیدم فیروزا هم شده نیم درصد ولی تا بیام بفروشم تایم تموم شده بود.