بیدار بورس: #خلاصه_بازار بورس با ورود پول حقیقی جان گرفت! 2 تیرماه 1405 امروز شاخص کل بورس با رشد 1.7 درصدی (88170 واحدی) به محدوده 5,160,848 واحد رسید. تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل، فارس، فملی، شپنا، وپاسار بودند. شاخص کل هم وزن با افزایش 0.9 درصدی (12153 واحدی) در محدوده 1,337,358 واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس هم امروز با افزایش 627 واحدی، به محدوده 38,848 واحد رسید. تاثیرگذارترین نمادها در شاخص فرابورس مارون، اریا، سامان، بپاس بودند. ارزش کل معاملات خرد امروز بالغ بر 30.8 همت بود. امروز 70 درصد نمادهای بازار مثبت معامله شدند. خالص ورود نقدینگی حقیقی به بازار سهام 4500 میلیارد تومان بود. افت تقاضا در معاملات شمش روی بورس کالا شمش روی در بورس کالا سال 1404 را با نرخ 233 میلیون تومان به ازای هر تن اغاز کرد و در پایان سال به 436 میلیون تومان رسید؛ رشدی حدود 87 درصدی. در معاملات هفته جاری، 2,730 تن شمش روی توسط 16 شرکت عرضه شد اما تنها 100 تن تقاضا ثبت و همان میزان معامله شد. میانگین موزون قیمت به 488.4 میلیون تومان رسید که نسبت به هفته قبل حدود 3 درصد کاهش دارد. با در نظر گرفتن قیمت جهانی 3,563 دلاری هر تن شمش روی، نرخ دلار ضمنی کشف شده در معاملات داخلی به حدود 137,100 تومان رسیده است. #بورس_کالا
-
بورس۲۴ | Bourse24
شتاب فروش «ختور» در اخرین ماه بهار به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رادیاتور ایران که سهام ان با نماد «ختور» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358522
-
مادیرا یه انتخاب زندگی ادمو ممکنه خراب یا بسازه اگه جای مادیرا وسالت، فملی،پالایش، دارایکم، حتی غزرو غگل خریده بودم الان زندگی خیلی بهتری داشتم
-
کانال کدال 724
گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #شمواد 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 1,233.6 🔹 میانگین درامد سال 1405: 728.3 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 2,185.0 🔸 میانگین درامد سال 1404: 273.4 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 3,281.4 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
REZA
کیسون سه سال هست که در این صفحه کیسون 20 میلیون دلاری چه ها که نمیکنه تو همین سه سال فملی . شتران . شپنا و… چه کردند؟ سهم های،کوچک مثل سیمانی ها . دارویی و… چه کردند؟ کیسون جز حبس پول چه فایده ای برای متضررین داشته؟ کمی تامل لطفا
-
دروز دارویی توی پرتفوی ندارم انگار تنها سهم عقب مونده توی گروه هستش ولی چطور باید سرخطی خرید این که راه نمیده
-
شاملا شاملا 500 میلیون پولمو موقع خرید کم شده بود ولی نخرید حالا به خود شرکت هم زنگ میزنم میگه برات واریز میشه ولی هنوز 20 روزه خبری نیست یعنی از این سهام بدترشو ندیدم
-
عدنان جعاوله
غزر با ما باشید زیان نمیکنید. البته به شرط رعایت حد
-
فملی این داستان مجمع رفتن رو خواهشن یکی توضیح بده که اصولا شره یا خیره چون نظرات دوستان مختلفه ، کسی که سر رشته کار رو داره و با تجربه تره لطف کنه توضیح بده که واقعا خبره .
-
ثامان چرا سهام جایزه من رو نمیدن
-
خزامیا نوسان در این سهم مطلوب است