جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
m f | mf365
۱۸:۴۰:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اروند امیدوارم امروز اخرین منفی اروند بوده باشه و از شنبه حداقل عادی معامله بشه . صف خرید هم نمیخایم. این سهم اگه فقط از گارد صف فروش خارج بشه راه خودشو پیدا میکنه . همچین سهمی یه بازارگردان حرفه ای و کار بلد میخاد

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار