🔸$𝟏𝟎𝟎,𝟎𝟎𝟎 𝐩𝐫𝐢𝐳𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲!💰🤑 🔸Join the champion team! 🏆 🔸Choose your champion team and activate special bonus World Cup, get a chance to win a $100,000 trading account. 🔸Aron Groups Broker 🔸100 هزار دلار جایزه!💰🤑 🔸به تیم قهرمان بپیوند! 🏆 🔸تیم قهرمانت رو انتخاب کن و با فعال سازی بونوس ویژه جام جهانی، شانس برنده شدن یک حساب معاملاتی 100,000 دلاری رو به دست بیار. 🔸بروکر ارون گروپس Https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://t.me/+-ebnyfTpqYozNGRk #بورس #سیگنال #ترامپ https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://client.arongroups.co/links/go/1595
-
مس میره بالا فملی رکورد میشکنه نفت سقوط ازاد میکنه پالایشگاهی ها قفل صف خرید بورس عجایب ها
-
احمد
شستا تحلیل گذاشتم
-
فزر اساتید، هرجا میپرسم توی گروه ها میگن پکویر فایده نداره و بدرد نمیخوره تو دلم خالی شده، روی بنیاد خریدم چه کنم؟؟
-
مبنا تحلیل
#شپلی شپلی در یکسال گذشته بیش از 500% رشد کرد البته بهتره بگیم بردنش بالا اگه داری الان فقط رو دکمه فروش بزن طمع نکن دوست من ریزش سنگین در انتظار این سهم هست نری اینجا بخری بگی ببین همیشه مثبته 😟 دوستان از این سهم فقط فرار کنین 🙏 #احتیاط 05/04/03
-
Redo
#برکت برید گزارش تفسیری شرکت رو بخونید ! بعد با تیپیکو مقایسه کنید ، هیچ طرح توسعه خاصی نداره
-
قاسم هاشمی
ثشاهد در ضمن نام کاربری شاگرد بازار فقط مختص استاد امیدی بزرگواره که افتخار شاگردیشون رو چند سال داشتم اگه یه روزی بهشون دسترسی داشتید میتونید از سوابق معاملاتی پر ریسک بنده با همین نام قاسم هاشمی بپرسید البته که ایشون به بنده لطف دارند ولی خب سعی کردم خوب درس پس بدم
-
اهرم نمیخوام بدبین بشید ولی ضستا سه شنبه سود بالایی داد لنظر نوبت ضهرم ااس 🚀🚀
-
asenat
کبافق واقعا حرفات صحیح منم از 1400 دارمش فقط ب منفی شدن اول
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #وپترو اگر شرایط صنعت پتروشیمی کشور به سطح قبل از جنگ برگرده یکی از گزینه های جذاب بازار خواهد بود با رونمایی از شیمی بافت. وپترو مالک چند تا دارایی مهمه: 49% شکربن 66% شدوص 63% شیمی بافت 100% سرمایه گذاری هامون کیش اما برگ برنده وپترو، شیمی بافت: وپترو حدود 63% این شرکت رو داره، با بهای تمام شده نزدیک صفر. این شرکت مالکیت 63.5 درصد سهام شرکت شیمی بافت را دارا می باشد و حدوداً معادل 50 درصد سود این هلدینگ از محل DPS از شرکت مذکور تامین می گردد. و باتوجه به اسیب به صنعت پتروشیمی کشور خوراک زیر مجموعه های این سرمایه گذاری نیز با مشکل مواجه شده است. همچنین به اطلاع می رساند شرکت شیمی بافت درمورخ 11 / 05 / 1404 نیز در بازار دوم فرابورس ایران با نماد " شیمی بافت " پذیرفته شده است و سهام ان در شرف فرایند عرضه اولیه می باشد. 😄حمایت معتبر: 3500 تومان ❌مقاومت: 5000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 9000 تومان 🗓 1405/04/03