خودرو همه چیز چندصد برابر رشد کرد بجز سهام غیرشاخص ساز که بازدهی منفی داشته خودروی صدهزار تومنی هم جبران نمیکنه
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه
-
دیدگاه سعید مبشری
#تکنو 12 مرداد در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس فرصت هایی طلایی هدیه داد و تا بیشترین قیمت 27 خرداد : 686 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید تکنو دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
یزدان ابراهیمی
#غالبر // حمایت 38 فیبوناچی را از دست داد.
-
Hoh
#وپترو وپترو سال 94 150 ورسیدن به 3000 تومان و4 سال استراحت از اینجا هدف 40 هزار تومان با احتساب افزایش سرمایه خواهد رفت
-
فزر ممنون اقای افشار عزیز
-
دپارتمان بورس
#سهام_دلاری کدامند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 پالایشگاهی و پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان فلزات ؛ #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی ؛ #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04 @departeman_ir https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
Oxbear
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است