وسپه فقط ضرر می نه به سهامدار به. اختی امروز می تونست صف خرید کنه نخواست نمیخواد… صبح اول بازار منفی خرید برد تو صف خرید سریع عرضه کرد باز اومد پایین خرید… نخواست حتی پایانی بره بالا…
-
کمال خدابنده لو
اهرم من منتظر این روزها میمونم و اصرار هم ندارم همیشه معامله کنم مثلا روزی که شب قبلش درگیری شد و ضهرم هارو تو حراج مفت خریدم و فردا با پایان درگیری با مثبت 130 فروختم ماهی یدونه از این شکارا بزنی بسه من فعلا منتظرم و یا این قیمت ها و تو این بازار تق و لق ریسک زیادی نمیکنم
-
Ahmad
#فولاد مال و اعصاب و زندگی و وقت سهامداران فولاد رو به بازی گرفتند بخاطر حجمه وارد کردن به دشمن !
-
UtoFX | مرجع فاندامنتال فارکس و انس طلا
✅ جنگ، نفت و نرخ بهره؛ مثلثی که طلا را زمین گیر کرد 🔹 در یک نگاه 🔹 مورگان استنلی می گوید رسیدن طلا به 5200 دلار در 2026 بدون ورود قوی سرمایه به ETFها دشوار است. 🔹 به باور این بانک، مسیر قیمت طلا بیش از هر چیز به سیاست های فدرال رزرو، نرخ بهره و بازده واقعی وابسته شده و خروج سرمایه از ETFها فشار اصلی را ایجاد کرده است. 🔹 با وجود نگاه بلندمدت صعودی، تا زمانی که نرخ های بهره بالا بمانند، رشد طلا محدود خواهد بود. 🔹 به گفته استراتژیست های کامودیتی مورگان استنلی، در صورت عدم بازگشت معنادار جریان ورودی به صندوق های قابل معامله (ETF)، طلا در نیمه دوم سال 2026 برای دستیابی به هدف 5200 دلار در هر اونس با دشواری مواجه خواهد شد. 🔹 «در حالی که خرید طلا توسط بانک های مرکزی ممکن است بدون… 🚨 برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید #USD #طلا #فدرال_رزرو #تورم #CPI #مورگان_استنلی #کامودیتی ---------- ✅ تحلیل تکنیکال طلا: سایه سنگین فروش بر روی فلز زرد 📣فاندامنتال بازار جهانی | 🎙یوتوکست https://utotimes.com/war-oil-interest-rate/ https://www.youtube.com/watch?v=rSKBNUxzD94 https://t.me/+3wUn8qm2dbg4NDM0 https://castbox.fm/vc/6189692
-
𝙀𝙇𝙇𝙄𝙊𝙏𝙏 𝘾𝙀𝙉𝙏𝙀𝙍
#دماوند #تحلیل در این ویدیو به شمارش کلی و قالبِ سهام دماوند پرداختیم و پیروامون اینده ی پیش روی این نماد و صنعتِ ان (صنعت نیروگاهی) توضحیاتی داده شد. برای راحتیِ بیشتر و بهره وریِ بیشتر توسط تمام افراد با هر سطحی از دانش تکنیکال، از شمارش ریز امواج و استفاده از اصول امواج الیوت بصورت جزیی و غیرقابل فهم برای همه، پرهیز شده و ویدیو برای تمامی دوستان قابل تماشاست. FW @Financial_Waves
-
شپلی دوستان عزیز، نظرتان چیه درسکوت و بدون شلوغ کردن، بخ اهداف برسیم.
-
Ahmad
#فولاد داره بسرعت محصولات مختلف تولید میکنه و میفروشه ولی نمادش رو بسته که بگه مثلا اوضاع خیلی خرابه…! بیچاره سهامدار فولاد
-
NoavaranAmin
دارویی و بهداشتی لقمان(#دلقما) صورت های مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) @NoavaranAmin ✅ افزایش 102 درصدی درامدهای عملیاتی 12 ماهه 1404 در مقایسه با دوره مشابه (از مبلغ 11,604,882 میلیون ریال به مبلغ 23,467,869 میلیون ریال رسیده است) ✅افزایش 660 درصدی سود خالص 12 ماهه 1404 و تحقق سود 632 ریالی به ازا هر سهم تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
nas19971
#شپلی حجم مبنا 36/71میلیون شد. شنبه فقط سرخطی خرید بزنید تا جا نمونید
-
nas19971
#شپلی شپلی ققنوس بورس امسال چشم خیلی ها را کور خواهد کرد.
-
ایران وطنم پاره تنم
#شصفها با این اینکه عالی سودسازی کرده و بهترین p/e را داراست و قیمت اش بالای بیست هزار تومان هست و افزایش سرمایه خوبی داشته اما در حق سهامداران ظلم هست که برای هر سهم اضافه پنج هزار تومان بریزد ای کاش در تصمیم شان تجدید نظر کنند