#شصفها با این اینکه عالی سودسازی کرده و بهترین p/e را داراست و قیمت اش بالای بیست هزار تومان هست و افزایش سرمایه خوبی داشته اما در حق سهامداران ظلم هست که برای هر سهم اضافه پنج هزار تومان بریزد ای کاش در تصمیم شان تجدید نظر کنند
-
سصفها با افزایش تتر به بالای170 ؛ صددرصد از شنبه حداقل 40 درصد رشد خواهیم داشت
-
آقا حمید
چدن دلیل نمیشه که تا خبری یا گزارشی باشه بره بالا در سهام شما اینده رو میخری روند میگیره بالا میره بعد باید برعکسشو در نظر بگیری به فکر فروش بیفتی
-
محمدرضا خاوری
برکت بله دوست عزیز 173 درصد درسته در جواب دوستی که فرمودند اگر یک میلیون برگ سهم داشته باشیم باید 125 میلیون تومان پرداخت کنیم کاملا درست هست و اگر نقدینگی ندارید و یا تمایل به خواب نقدینگی ندارید و باور دارید که بازار صعودی هست در ماه های اینده و سرمایه تان در سهام دیگر میتواند سودسازی کند سعی بفرمایید خودتان و سرمایه تان را درگیر افزایش از نوع اورده نقدی انهم با دارویی برکت نفرمایید شاید بعضی از دوستان تازه وارد نسبت به این سهم ارادت داشته باشند اما سهامداران قدیمی برکت که سابقه حضور در مجامع و افزایش سرمایه از اورده و روزانه تماشای تابلو سهم را دارند دارند لطف می کنند و شما را از ریسکهای همراهی این سهم در این نوع افزایش سرمایه اگاه می سازند لطفا همه توصیه ها را مغرضانه ندانید.
-
وغدیر انشاالله
-
وپارس هفته اینده کامل مثبت
-
فزر یه خبری شده که تتراینطوری میره بالاتافردامعلوم میشه
-
ساسان
#اروند 😭
-
وبملت دوستان من ضملت خریدم سررسید 24 تیر هست والان ضررم بنظرتون میره بالا یا بفروشم؟
-
آپشن و سهام مستعد
✅ نشست خبری #سایپا توضیحات مدیران سایپا در خصوص اخرین وضعیت واگذاری سهام تودلی سایپا بیاتی ، معاون اقتصادی سایپا : بخشی از سهام وثیقه ازاد شده و در حال جایگزینی باقیمانده وثایق نزد بانک تجارت هستیم در حال حاضر هیچ مانع دیگری برای واگذاری سهام تودلی سایپا وجود ندارد به موازات با بورس تهران ، قرارداد واگذاری بلوک سهام شامل شرایط واگذاری و اطلاعیه واگذاری و انتخاب کارگزار عرضه کننده را انجام دادیم ♻️ #خساپا #ورنا #وساپا ♻️
-
فملی شنبه صف خربد💚💚