✅ جنگ، نفت و نرخ بهره؛ مثلثی که طلا را زمین گیر کرد 🔹 در یک نگاه 🔹 مورگان استنلی می گوید رسیدن طلا به 5200 دلار در 2026 بدون ورود قوی سرمایه به ETFها دشوار است. 🔹 به باور این بانک، مسیر قیمت طلا بیش از هر چیز به سیاست های فدرال رزرو، نرخ بهره و بازده واقعی وابسته شده و خروج سرمایه از ETFها فشار اصلی را ایجاد کرده است. 🔹 با وجود نگاه بلندمدت صعودی، تا زمانی که نرخ های بهره بالا بمانند، رشد طلا محدود خواهد بود. 🔹 به گفته استراتژیست های کامودیتی مورگان استنلی، در صورت عدم بازگشت معنادار جریان ورودی به صندوق های قابل معامله (ETF)، طلا در نیمه دوم سال 2026 برای دستیابی به هدف 5200 دلار در هر اونس با دشواری مواجه خواهد شد. 🔹 «در حالی که خرید طلا توسط بانک های مرکزی ممکن است بدون… 🚨 برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید #USD #طلا #فدرال_رزرو #تورم #CPI #مورگان_استنلی #کامودیتی ---------- ✅ تحلیل تکنیکال طلا: سایه سنگین فروش بر روی فلز زرد 📣فاندامنتال بازار جهانی | 🎙یوتوکست https://utotimes.com/war-oil-interest-rate/ https://www.youtube.com/watch?v=rSKBNUxzD94 https://t.me/+3wUn8qm2dbg4NDM0 https://castbox.fm/vc/6189692
-
دلگشا
#شتران #شبندر #شپنا بررسی P/E ttm پیش از مجمع سهم های صنعت پالایش در سال های اخیر در جدول ذیل به بررسی نسبت P/E ttm سهم های صنعت پالایش پیش از مجمع سالانه در سال های اخیر پرداختیم. 🔵 نکته ی واضح در این حوزه رشد نسبت P/E ttm صنعت در اغلب نمادها در قیاس با سال های گذشته است و با این وجود کماکان خریداران قدرتمند در صنعت فعال هستند، این امر خود موید امید سهامداران به تداوم کرک اسپردهای جذاب در ماه ها و شاید فصول اتی است.
-
سعید پیرنیا
فزر مقوله فزر و عیار دو تا چیز کاملاً جداست اینو از چارتشون هم میشه فهمید فزر رو تحلیل کردم و محدوده خیلی خوب رو اعلام کردم ، اگه چیزی که من از اینده تو ذهنمه به من میگه رو فزر میشه حساب جدی باز کرد موفق باشید
-
power
#شستان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تغییر کرد امیدوارم با امدن عباس زاده تغییراتی در اجرای شستان اعمال شود
-
عیار شاخص بورس مدتی رنج میزنه با رشد سهام کوچک و سهام های شاخص ساز رشد نکرده مثل فارس و فولاد و خودرو و سپس رالی بعدی تا 6 میلیون
-
حمید ثابت
زماهان اصلا جا موندگی سهم معیار نیست این سهم یه روزی پروژه بوده و همه خالی کردن و کسی سمتش نمیاد
-
سلمان خان
وبملت 📌💥دوستان در این چند سال سایه جنگ و… هزار مورد در مورد جنگ نمیذاشت بورس رشد داشته باشه الان که با این توافق 60 روزه سایه جنگ برداشته شده مطمین باشید دستکم تا یکسال سهمهای بزرگی همچون وبملت و شپنا و… صعود شارپی دارند تا پایان سال این 50 یا 100 درصد توش گم میشه و سودهای 7 برابری 10 برابری خواهید داشت مطمین باشید و با پیامهای منفی تصمیم ب فروش نگیرید بعد از رشد اصلی جا بمانید تــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
-
قاسم هاشمی
ثشاهد یه نفر از اینها که فکر میکنند اشتباه میکنم اگه پرتفوشون نمیگم زیاد فقط یک میلیارد تومن ثشاهد داشته باشند من تا 6. ماه پیامی نمیگدارم ، ولی بنده شرط میبندم حداقل اندازه 10. نفرشون فقط ثشاهد داخل پرتفوم دارم
-
Ff
#وخارزم سلام هنوزهمین قیمته بعددوسال اومدم چک کنم پس کی سودخوب میده بهمون چه عددهایی میتونه ببینه ؟یه زمانی تارگت 10هزارتومنی داشت
-
hv
#شاخص_بورس #شپدیس #ونفت میز گرفتنی است! عشق به خدمت در صنعت انرژی چنان عمیق است که یکی را با کارتک هم نمی شود از صندلی ریاست جدا کرد و دیگری برای رسیدن به همان صندلی از ناودانی بالا می رود! ظاهراً هر دو به یک اصل مدیریتی مشترک رسیده اند: «میز ریاست گرفتنی است، دادنی نیست.»
-
مسعود دهقانی
شکام خرداد ب فروش 1 تا 1.3 همت بزنه تمومه