#فولاد داره بسرعت محصولات مختلف تولید میکنه و میفروشه ولی نمادش رو بسته که بگه مثلا اوضاع خیلی خرابه…! بیچاره سهامدار فولاد
-
همراه شو عزیز .
#کرازی تو این صفحه یه چیزی هست به اسم سهام نگر.اون پایین یه چیزی هست به اسم همبستگی.یه شرکت هست به نام کهمدا.میتونین با کرازی همبستگی سهم رو چک کنین.معیار بدی برا ارزش سهم نیست
-
اهرم با سلام استاد ایروانی اگر زحمت نیست و لطف کنید یه نگاه به چارت این ها (چکاپا و کمرجان )بندازید یه زمان حدودی برای خروج اعلام کنید و صندوق سهامی مناسب معرفی کنید ، ممنون
-
مهسا سارینا
شسم شسم
-
وپاسار یعنی سال 99 با 194 سهم وپاسار یگ گرم طلا می گرفتیم اما الا ن با طلای 16 تومنی 16 هزار سهم وپاسار میشه یگ گرم طلا حالا 16 هزار را تقسیم بر 194 میکنیم میشه 83 پس نتیجه میگیرم الان با احتساب سال 99 هر سهم وپاسار طبق قیمت طلای الان باید 800هزار تومن باشه💛💛🩵🩵🩷💜💜
-
شپنا تانکر ترکرز : ایران از 15 ژوین (25 خرداد) تاکنون 40 میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
-
مهدی قاسمی
خودرو هر سهم می خرید بخرید این خودرو رو نخرید تو سهام کلی ضرر تو اپشن که دیگه نگم
-
Dr.f.m.moharer
#سصوفی شخارک سود سهام را از طریق سجام پرداخت کرد ولیکن این شرکت اختلال سیستم بانکی را بهانه کرده، متاسفم
-
Formula_1
#استیل اپدیت
-
دلگشا
#پارسان #کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
وپاسار طلا سال 99 گرمی 300 هزار تومن بود و هر سهم وپاسار 1546 تومن 🩵🩵💛💛