درامد خرداد «پخش» به 6.8 همت رسید به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت پخش البرز که با نماد «پخش» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت سه ماهه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358510
-
سیاوش بورسی
#عیار حالا چرا باید بالارفتن عیار با نابودی سهام همراه باشه؟ارزوی ریزش سهام داشتن بعد از 6سال ریزش چیزی جز عقده گشایی نیست
-
گروه مالی پیشرو
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
اخبار ایران و جهان
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
MB
#شپلی سلام توصیه به خریداران و سهامداران سهمی بخرید که سودساز باشه نه با اما و اگر و قراره فلان بشه کل اصفهان بسیج شدن سرمایه داران دنبال سهم بی حاشیه میگردن نه شپلی که با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین بشه مطمین همین روزا جوری خالی کنن که دیگه نشه فروخت سال 402 قیمت قبل افزایش سرمایه تا 1780 رسید بعد جوری کله کرد که 3ماه تو صف فروش بودیم در این قیمت توصیه به خرید نمیشه واقعا پر ریسک
-
ارش
#فسوژ هر چقدر سود کمتری بده بهتره افت قیمت کمتری میخوره
-
@ایران
اهرم به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر حجم هر سفارش خرید و فروش و حداقل تغییر قیمت نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس از شنبه هفته اینده(6 تیر) بر اساس شرایط جدید تعیین می شود. بر اساس این گزارش، اعمال تغییرات در خصوص حداکثر حجم هر سفارش و حداقل تغییر قیمت در اخرین روز کاری هر هفته صورت می گیرد.
-
احمد میهنی
غالبر هغته اینده سهم روندش استارت میخوره
-
reza_1232 reza
وسدید این سهم کاری به صورت مالی ندارم رانتی هست وقتی موقعش بشه میبرنش تو اسمون قدیمی ها بهتر میدونن من چی میگم
-
m f
عیار دارا یکم بعد از 60 درصد سود تازه حباب منفیش از 38 درصد رسیده 23 درصد. حالا عیار با این حباب مثبت حداقل باید زیر 40 هزار تومن بیاد تا تازه حبابش تخلیه بشه
-
R.A.1001
پتایر سلام استاد جباری اگر محبت کنین سهم #اباد (صنعت هتل _ توریستی) رو تحلیل بفرمایید دارمش میخام ببینم که چارت و اینده خوبی نداره تا با سهام پیشنهادی جنابعالی معاوضه کنم. بسیار ممنونم