ثاخت به نظرم پنج شنبه و جمعه هم صف فروش خواهد بود
-
بورس۲۴ | Bourse24
شتاب فروش «ختور» در اخرین ماه بهار به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رادیاتور ایران که سهام ان با نماد «ختور» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358522
-
مادیرا یه انتخاب زندگی ادمو ممکنه خراب یا بسازه اگه جای مادیرا وسالت، فملی،پالایش، دارایکم، حتی غزرو غگل خریده بودم الان زندگی خیلی بهتری داشتم
-
کانال کدال 724
گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #شمواد 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 1,233.6 🔹 میانگین درامد سال 1405: 728.3 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 2,185.0 🔸 میانگین درامد سال 1404: 273.4 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 3,281.4 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
REZA
کیسون سه سال هست که در این صفحه کیسون 20 میلیون دلاری چه ها که نمیکنه تو همین سه سال فملی . شتران . شپنا و… چه کردند؟ سهم های،کوچک مثل سیمانی ها . دارویی و… چه کردند؟ کیسون جز حبس پول چه فایده ای برای متضررین داشته؟ کمی تامل لطفا
-
دروز دارویی توی پرتفوی ندارم انگار تنها سهم عقب مونده توی گروه هستش ولی چطور باید سرخطی خرید این که راه نمیده
-
شاملا شاملا 500 میلیون پولمو موقع خرید کم شده بود ولی نخرید حالا به خود شرکت هم زنگ میزنم میگه برات واریز میشه ولی هنوز 20 روزه خبری نیست یعنی از این سهام بدترشو ندیدم
-
عدنان جعاوله
غزر با ما باشید زیان نمیکنید. البته به شرط رعایت حد
-
فملی این داستان مجمع رفتن رو خواهشن یکی توضیح بده که اصولا شره یا خیره چون نظرات دوستان مختلفه ، کسی که سر رشته کار رو داره و با تجربه تره لطف کنه توضیح بده که واقعا خبره .
-
ثامان چرا سهام جایزه من رو نمیدن
-
خزامیا نوسان در این سهم مطلوب است